fachinelli Odesláno Květen 6, 2016 Nahlásit Share Odesláno Květen 6, 2016 Ahoj včera mi přišel mail od sony ,že mi úspěšně změnil ID a v druhém mailu i heslo,přitom jsem o nic nežádal.Takže teď se nemůžu přihlásit a koupené hry jsou zamknuté.Už jsem psal na podporu.Setkal jste se někdo s tímto?A co platební karta?Mám to nějak řešit,nebo to mají šifrované?Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilulkin Odesláno Květen 6, 2016 Nahlásit Share Odesláno Květen 6, 2016 "Better safe than sorry" tj. kartu bych určitě preventivně řešil. Podobný případ zde, ale tam mu nezměnili ID a heslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fachinelli Odesláno Květen 7, 2016 Autor Nahlásit Share Odesláno Květen 7, 2016 Tak kartu jsem spojenou s ps4 zablokoval a objednal novou.Psal jsem na pobočku ps tak mi odepsali,že to budou brzo řešit.Je divné ,že mi přišly jen dva maily o změně ID a hesla a ,že pokud jsem o to nepožádal ,tak je mám kontaktovat po přihlášení,na které se nemůžu přihlásit...........Taková beznaděj.Tak uvidím co mi poradí.Kupovat ty hry co jsem koupil znova nechci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilulkin Odesláno Květen 7, 2016 Nahlásit Share Odesláno Květen 7, 2016 Na podpoře Sony ti snad pomůžou a účet ti vrátí zpátky. Jen by mě zajímalo, jestli nedávná informace o zavádění dvoufázového ověřování není ze strany Sony reakce na nějaký průšvih, o kterým nevíme :) http://www.zing.cz/novinky/31527/psn-ucet-bude-chranen-dvoufazovym-overovanim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondatra Odesláno Květen 7, 2016 Nahlásit Share Odesláno Květen 7, 2016 A ten učet jsi založil ty? .. nekdo ti "ukradnul" učet, nekdo kdo měl tve prihlasovaci udaje, nebo na ne nejakym zpusobem přišel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fachinelli Odesláno Květen 8, 2016 Autor Nahlásit Share Odesláno Květen 8, 2016 (upraveno) Jo ten účet jsem založil já,na nově koupené konzoli z Datartu.Přišel mi pak jen mail ,že jsem si změnil ID a heslo.Den před tím jsem si koupil hru Disney Infinity 3.Se stahovala a na druhy den byla v polovině stahování,to bylo divné ,že to tahá tak dlouho.No a už mi nešlo se přihlásit,tak jsem zrušil stahování.Jako další dva účty na konzoli měla dcera a syn.Dcera mi hlasila ,že jí někdo hackl email.Tak jestli se dostal na její mail ,pak asi změnil moje údaje sice nevím jak..... P.S. tak už to mám opravené .Na pobočce pro ČR reagovali rychle přišel mi mail kde chtěli sken občanky pro ověření totožnosti s účtem a poté mi poslali odkaz na změnu hesla pro přístup k mému účtu.Byla to rychlost. Upraveno Květen 9, 2016 uživatelem fachinelli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rosswell1987 Odesláno Září 28, 2016 Nahlásit Share Odesláno Září 28, 2016 Tak mam uplne stejnej problem jako v prvnim prispevku,email o zmene mi prisel uz 17.9. ale prisel jsem na to az vcera vecer.(byl jsem na dovolene)Jelikoz je statni svatek nic nevyridim a prijde mi to dost ubohe od Sony ze pri takove vazne situaci vam nemuhou byt 24h denne aspon online.Na live chat se numuzu pripojit vzdy mi to uvede duvod zmeny regionu a po 10min to mam zkusit znovu!At jdou dohajzlu s takovou podporou,musel jsem zablokovat jiz po druhe kreditni kartu kvuli Psku!Nepreju to nikomu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stava Odesláno Listopad 16, 2016 Nahlásit Share Odesláno Listopad 16, 2016 Tak jsem na tom úplně stejně. Jen jsem to pokládal za chybu u Sony. Zpětně dohledal co mi psali a někdy mi v noci změnil email. Tak snad mi účet vrátí. Na odkazu, kam mám případně nahlásit, že jsem změnu neprovedl já to píše jen error serveru. Takže aspoň víme, jakou verzi nginx mají Citovat 404 Not Found nginx/1.6.2 ///EDIT: Tak jsem zavolal na podporu Playstation a během minuty jsem měl účet zpět. Heslo změněno a frčim. Snad takto dobře bude podpora fungovat vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manoust Odesláno Listopad 17, 2016 Nahlásit Share Odesláno Listopad 17, 2016 Tak mne se jeste nic takoveho nestalo (musim zaklepat) , ale doporucuju po kazde platbe tu kreditku smazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gambler Odesláno Listopad 17, 2016 Nahlásit Share Odesláno Listopad 17, 2016 Přesně na tyhle věci se hodí bleskpeněženky a podobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.