Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Otázka

Odesláno

Ahoj, včera jsem chtěla do flashnutého psp nahrát staženou hru. Přes pc se mi ale podařilo něco udělat a vše co bylo v psp zmizelo. Stáhla jsem teda znova vše potřebné pro nové flashnutí, ale když připojím psp k pc složka je úplně prázdná. Nemám to teda vlastně kam přesunout, jelikož ve složně nic není. Poradíte co s tím. Jsem úplný laik a vše si dělám podle návodů. S tímhle si fakt ale neporadím :-(( Předem všem díky za jakoukoli radu.

4 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

• 0
  • Moderators
Odesláno

tak ono staci pametovou kartu naformatovat v menu psp , je to nekde v setings, format memory stick. Potom pripojis k pc , potrebny slozky tam uz budes mit a jen jeste vytvoris slozku ISO do ktere davas iso hry. Zadna veda velika a navody tu na foru na to mas, sice pravda uz ne moc aktualni jelikoz je psp uz mrtva konzole, ale kdyby si trochu cetl tak si urcite chytrejsi.

• 0
Odesláno

Sony oficiálně PSP začalo stahovat z prodeje v lednu 2014, v září téhož roku u něho byla ukončena podpora PSN, poslední roky vychází jen JAP "noname" tituly her a doby, kdy zde na fóru v PSP sekci byly denně desítky příspěvků jsou taky pryč. Dnes jsou zázrakem 2-3 za měsíc. Takže se dá říct, že PSP v hrobě sice ještě není, ale má do něho našlápnuto druhou nohou. :) A zda je za něj plnohodnotná náhrada, to ať si každý usoudí sám. Pro někoho to může být Vita, pro někoho Apple nebo Android zařízení či ještě něco jiného... Ale vzhledem k tomu, že dnes se dá PSP (bazarový samozřejmě) sehnat za pár stovek a hrát na něm všechny vydaný pecky, kterých je hafec a dokáží opravdu zabavit, pořád jedna z TOP konzolí. :)

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz