Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Převod PSP Slim 3.90 na CFW 3.90 bez dalšího PSP?


frutik

Otázka

Ahoj, jsem nováček a rád bych se zeptal zdali je nejakym zpusobem mozne zprovoznit na PSP slim s oficialnim fw 3.90 klasicky CFW 3.90 bez nutnosti pouzit dalsi PSP (nebo rozmontovat baterii)? Cetl jsem nekolik navodu ale jsem z toho krapet zmateny :roll:(vzdy je v popisu napsane "budete potrebovat dve PSP", ale ve finale se v navodu pracuje pouze s jednim). Pokud tomu dobre rozumim prevod ma 3 casti:

1. Magig MMS

2. Pandora Batery

3. Instalace CFW 3.90

Pro kterou z techto casti je treba dvou PSP? Pomuze mi nejak kdyz si koupim Pandora Batery v obchode nebo to budou jen vyhozene penize a budu stejne nucen pouzit druhe PSP?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Pro vytvoření pandory potřebuješ druhy psp s cfw + fat baterii nebo rozdělat slim baterii.... nebo koupit pandoru: http://www.playcentrum.cz/pandora-tool-battery-psp-slim-500401.htm -vyplati se když budeš dělat flash nekomu jinymu. Jiná možnost je mapa flasherů: http://console-forum.net/showthread.php?t=17627&highlight=mapa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Staci ti jen jedno PSP pokud si sezenes Pandoru...jsou dve moznosti

1)rozeberes svoji pandoru a budes si muset na normalni pouzivani koupit novou baterii(nebo hrat jen pres AC adapter)

2)koupis uz hotovou baterii "tool battery" napr. na herni-prislusentsvi.cz(je jak na Slim tak na Fat) a budes mit pandoru;):Da tahle se da myslim ze zase predelat z5...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

to zozy - co je na tom divneho ?