radarcz Odesláno Prosinec 20, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 20, 2006 Chtel jsem se zeptat koupil jsem si psp v obchode má to fw 2.71.Pak jsem si to prinesl domu a přečetl jsem si,že když mám zakladní desku IC1003 tak už mi nepudou žádné ISO hry.Tak jsem se chtěl zeptat jestli,už to někdo prolomil nebo nějak obešel.Nebo jestli si mám zajít do kamenného obchodu a přemluvit obchodníka aby mi psp vyměnil za jiný kousek.Jsem začátečník tak doufám že mi někdo pomůže.Děkuji za pomoc Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sir Geralt Odesláno Prosinec 20, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 20, 2006 jo iso hry ti pudou, precti si toto http://psp.games4you.cz/viewtopic.php?t=5736&highlight=isona+firmware Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Prosinec 20, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 20, 2006 No ty bláho,jestli máš TA-082,tak si nahraný...Protože co já vím,tak ta prostě nelze obejít.Jedině si to PSP prodat,nebo vyměnit za jiný kousek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Prosinec 20, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 20, 2006 DELETED Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masta Odesláno Prosinec 20, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 20, 2006 ISO hry muzes hrat s fw 2.71 s deskou TA-082 i bez! Musis mit devhook na tuhle verzi FW, ale vse podrobnejsi si precti v topicu pro zacatecniky :wink: jinak to ze mas desku TA-082(ic1003) znamena to ze nemuzes provest downgrade na fw 1.5 :cry: jinak ti preju hodne zdaru a plno zabitejch hodin s PSP :mrgreen: :mrgreen: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...