Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Prosím pomoc FW 2.71

radarcz

Recommended Posts

Chtel jsem se zeptat koupil jsem si psp v obchode má to fw 2.71.Pak jsem si to prinesl domu a přečetl jsem si,že když mám zakladní desku IC1003 tak už mi nepudou žádné ISO hry.Tak jsem se chtěl zeptat jestli,už to někdo prolomil nebo nějak obešel.Nebo jestli si mám zajít do kamenného obchodu a přemluvit obchodníka aby mi psp vyměnil za jiný kousek.Jsem začátečník tak doufám že mi někdo pomůže.Děkuji za pomoc Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ISO hry muzes hrat s fw 2.71 s deskou TA-082 i bez! Musis mit devhook na tuhle verzi FW, ale vse podrobnejsi si precti v topicu pro zacatecniky :wink: jinak to ze mas desku TA-082(ic1003) znamena to ze nemuzes provest downgrade na fw 1.5 :cry: jinak ti preju hodne zdaru a plno zabitejch hodin s PSP :mrgreen: :mrgreen:

Odkaz ke komentáři

ISO hry muzes hrat s fw 2.71 s deskou TA-082 i bez! Musis mit devhook na tuhle verzi FW, ale vse podrobnejsi si precti v topicu pro zacatecniky :wink: jinak to ze mas desku TA-082(ic1003) znamena to ze nemuzes provest downgrade na fw 1.5 :cry: jinak ti preju hodne zdaru a plno zabitejch hodin s PSP :mrgreen: :mrgreen:

jako nejsem moc znalej, ale dyt uz de dg s tou new deskou ne? prej je ale ehm riskantni :?

Odkaz ke komentáři

jako nejsem moc znalej, ale dyt uz de dg s tou new deskou ne? prej je ale ehm riskantni :?

No ano kdyz chce hrat iso na fw 2.71 s deskou TA-082 musi mit DH!
Odkaz ke komentáři

no ani riskantni neni, dělal to člověk 0okm (http://0okm.blogspot.com/) ale přestal protože ho lidi nějak otravovaly nebo nevim přesně kouknite na jeho blog popsal to tam...

Odkaz ke komentáři

nemoh by jsi hrat...ISO hry jdou hrat maximalne do fw 2.71, jestli mas tenhle fw a ta082 tak jsi uplne vpohode, ja ted mam doma dve PSP jedno ta081 fw 3.02OE-A a ta082 fw 2.71 a neni vubec zadny problem. Na ic1003 je trosicku zdlouhavy (henc, devhook,...) to je jediny minus.

Odkaz ke komentáři