Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

poradte !!dewhook!!


megaSKILL

Otázka

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
musis downgradovat, s DH to nema nic spolocne...citaj Pro Zacatecniky

no neviem... asi sa mylis... nakolko ak spustal DH z 1.50, tak samozrejme, ze ked vypne hru, tak tam ma 2.71

potom staci normalne natvrdo vypnut PSP a nastartuje do 1.50, ale to urcite vies... len si asi nepochopil... :) stava sa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
hele asi sem trochu cáklej ale jak mám¨zrobit ten restart??

já vím kape mi na karbit:D ale fakt jak?

podrzis tlacidlo zapinania/vypinania tak na 5 sekund... a PSP sa Ti uplne vypne...

(ak to tlacidlo iba nakratko stlacis, tak sa iba prepne do StandBy modu (zerie to trosku baterku, ale startuje tam, kde si ho vypol)) 8)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
jo a to je normálni ze mi to pak napíse to start you must udpade the system software??

take mi pisalo, ked som mal v mechanike UMD Burnout, a pisalo to preto, lebo Burnout si potreboval mysliet, ze mam firmware aspon 1.52 Tak som si ho pomocou jednej utilitky zmenil na virtualne 1.52. Ale Tebe radim prejst na 3.02OE-A a potom z toho velmi jednoducho na 3.02OE-B. (je to vratny proces, ak by si kedykolvek chcel, tak to zdowngradujes na 1.50) 8) Praca s ISO bude potom omnoho jednoduchsia... a 3.02 ma viac funkcii... 8) TEDA AK MAS TERAZ 1.50

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
no jo ALE NEHROZI ZE SE NECO PO***?

ak mas 1.50, a ides na 3.02OE-A, tak tu na fore sa este nikomu tento prechod neposral... tu je DUTCHov NAVOD.

ak mas 1.50 a chces si virtualne spravit 1.52 trebars (to zavisi od toho, co za UMD ti tu hlasku sposobuje), tak to je bezpecne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace