metrix.m Odesláno Prosinec 25, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 25, 2006 pls našel jsem si že program IRshell a Universal Remote dokažou mněnit programy ale nevím kde ty programy seženu a kde je pak nakopírovat do psp .. jsem začátečník Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 metrix.m Odesláno Prosinec 25, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 25, 2006 pls help me Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Malcolm. Odesláno Prosinec 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 26, 2006 musis najit remotes ale stejne ten program je jakysi divny :? mne treba nejede Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Electropunker Odesláno Prosinec 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 26, 2006 musis najit remotes ale stejne ten program je jakysi divny :? mne treba nejede Jde jen na TV SONY Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 metrix.m Odesláno Prosinec 26, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 26, 2006 mno našl jsem ten program a on má v sobě několik druhů tv atd ... dal jsem to kam to chtělo ale stejně se mi v psp nic nezobrazilo .. skuste pls http://dl.qj.net/PSP-Universal-Remote-Gaming-Consoles-PSP-Homebrew-Applications/pg/12/fid/985/catid/189 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 metrix.m Odesláno Prosinec 26, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 26, 2006 jinak mam fw 3,02 OE-A .... vím že místo toho to mam strkat do game150 ale nevím proč ale stejně mi to nefrčí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...