Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Problémy s ovládáním her - prosím pomozte,jsem nováček


Reloaded

Otázka

Zdravím všechny zkušení uživatele PSP. Mašinku jsem koupil už jetou od známýho.Stručný popis: devhook už umím asi používat, páč víceméně všechny hry rozjedu.Ale mám problém s některými hrami a jejich ovládáním.Např. Tekken-když skočím do controll settings, už se odtamtud nijak nedostanu.Nebo Dungeon siege - nefungují vůbec některá tlačítka.A podobné věci se dějí i v jiných hrách(v MoH třeba pořád střílím i když střelbu nemačkám)-prostě tlačítka se nechovají tak,jak by správně měla nebo nefungují vůbec(ve hrách).Jinak spouštím přes Devhook 0.46 a zadávám tam firmware 2.71.Je to problém té konkrétní hry nebo obecně devhooku??? Díky moc. Případný rozsáhlejší rady pište prosím na janknourek@seznam.cz. Ještě jednou díky všem moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Díky za rychlou reakci - origošku tam mám (Gretzky hockey) a tu jsem vyzkoušel, protože mě napadlo to stejný.V tý origošce ale jede všechno naprosto v pohodě.všechny tlačítka fungujou bezproblémů.Ještě jsem si všimnul jedný věci:pokud dám v jakýkoliv hře Home,tak se objeví ta klasická obrazovka s nabídkou návratu do hlavního menu PSP.Jenže kurzor je na NO a nejde zvolit YES(jakoby byly tlačítka zablokované).Musím vždycky teda udělat dost divnou věc:opravdu uzamknout klávesnici,stačí jenom dát dolů a nahoru a teprve potom začne kurzor blikat a můžu přepnout na YES a vrátit se do hlavního menu.Tohle dělá jak u her spuštěných přes DevHook,tak ale taky u té originální hry.Fakt divný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0