Kolda Odesláno Srpen 8, 2008 Nahlásit Share Odesláno Srpen 8, 2008 Chtel bych se zeptat jestli nekdo nezná nejakej dobrej server kde hraje +3000lidí a bylo by tam dost čechá, protože jsem začáteční a chtel bych nekoho kdo by mě pomohl, ale hlavně ne gamepark tam mě to nebavilo dík moc EDIT: Verze je C5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cloud Odesláno Srpen 8, 2008 Nahlásit Share Odesláno Srpen 8, 2008 hmm ale jakou mas verzi hry?:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolda Odesláno Srpen 8, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 8, 2008 a jo to jsem zapomel říct jsem začátečník jak jsem mimo mísu :-D verze je C5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liveoliverr Odesláno Srpen 9, 2008 Nahlásit Share Odesláno Srpen 9, 2008 No takhle, C5 serverů s takovým počtem hráčů je minimum ... Jedině že by sis stráhl Interlude, nebo rovnou C6 ... Pokud by se ti zdálo interlude, můžu ti doporučit http://dragon-network.net/ , mimoto tam hraje 30 000 lidí (nemám tam chybu - asi jedou na PC z Pentagonu :dozey:) , všechno ok, bez lagů, bez bugů - n1 ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sim3to Odesláno Srpen 9, 2008 Nahlásit Share Odesláno Srpen 9, 2008 napis si do googlu top 200 lineage 2 servers a klikni na prvni odkaz, tam budes mit vsechny servery co za neco stoji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...