Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

problem se Sixaxisem

zluda

Otázka

Zdravim, mam problém se sixaxisem-při hraní her se mi často po půl hodině až hodině hraní sám odpojí a nejde znovu připojit, musím celou PS3 vypnout a znovu zapnout až pak mi jde ovladač znovu připojit:cry: ovladače mám dva a dělají to oba, takže v nich asi problém nebude. Mám PS3 60GB a poslední verzi FW. Někde jsem četl že sixaxis můžou rušit některé BT headsety ale to není můj připad-nic takového nepoužívám... Nevíte někdo včem by mohl být problém? moc prosím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0
Zkusil jsi PS3 restartovat do defaultu tzv reset?

To jsem nezkoušel, ale nikde v nastavení jsem se nehrabal,tak nevim...

A nemohl by si mi napsat jak to udělám? Omlouvám se ale s PS3 jsem pořád úplnej amatér...

Každopádně pokud by to nepomohlo- nějaký jiný možnosti?

tak reset nepomohl:cry: nemáte někdo nějakej jinej nápad? nechce se mi teď před vánoci PS3 reklamovat a být 30 dní bez něj:cry:

Odkaz ke komentáři

• 0
nemas nekda v PC Bluetooth klic nebo integrovany BT ? to by ti to mohlo rusit

Taky me to napadlo, ale zadný BT zařízení aktivní neni, zkoušel jsem to i proskenovat jestli třeba mě neruší nějaký BT od sousedů a taky nic...

Nepomohlo ani naformátování a obnovení systému, takže mě reklamace asi nemine, každopadně všem děkuju za rady a za snahu...pokud by někoho ještě něco napadlo,tak napište-mě už nic nenapadá:cry:

Odkaz ke komentáři

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vytvořit...

Důležitá informace