cechomor Odesláno Prosinec 17, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 17, 2008 Na této stránce - http://pametova-karta.cz jsem si koupil - http://pametove-karty.pametova-karta.cz/picts/67-SanDisk-Game-Memory-Stick-Pro-Duo-8-GB.jpg SANDISK SanDisk Game Memory Stick Pro Duo 8 GB ale místo toho mi přišlo - http://www.lan-shop.cz/img/pametove-karty/sony/60470/detail_1 Memory Stick Pro DUO Sony MSMT8G Mark 2, 8 GB + adaptér + pouzdro na DSC Okradli mě tak o 500 kč musim to poslat spátky protože tam maj asi nějakýho magora že nerozpozná karty ?!!! :blink::blink::cry::bash: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kapr Odesláno Prosinec 17, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 17, 2008 Na této stránce - http://pametova-karta.cz jsem si koupil - http://pametove-karty.pametova-karta.cz/picts/67-SanDisk-Game-Memory-Stick-Pro-Duo-8-GB.jpg SANDISK SanDisk Game Memory Stick Pro Duo 8 GB ale místo toho mi přišlo - http://www.lan-shop.cz/img/pametove-karty/sony/60470/detail_1 Memory Stick Pro DUO Sony MSMT8G Mark 2, 8 GB + adaptér + pouzdro na DSC Okradli mě tak o 500 kč musim to poslat spátky protože tam maj asi nějakýho magora že nerozpozná karty ?!!! :blink::blink::cry::bash: tak to je jasny ze jo...i kdyby ta karta stala jenom o 10 korun vic...a hlavne mas 14 dnu na vraceni zbozi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piggy Odesláno Prosinec 17, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 17, 2008 Jsme taky jenom lidi a chybička se může vloudit. Uvidíš, jak budou reagovat na tvojí žádost o reklamaci. Máš 14 dní to poslat zpět a vrátí Ti peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cechomor Odesláno Prosinec 17, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 17, 2008 Byl bych radši kdyby mi poslali tu správnou kartu a zaplatili poštovné !! :D Ale nejvíc je na tom zajímavé to že na tom dokladu je správný název té karty ale vůbec se neschodují (já jí potřebuju do vánoc :D) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piggy Odesláno Prosinec 17, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 17, 2008 Poštovné si pravděpodobně zaplatíš ty. Ale pokud by vyloženě vyšli vstříc, že je to jejich chyba, tak by ho měli zaplatit oni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sim3to Odesláno Prosinec 17, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 17, 2008 Jsme taky jenom lidi a chybička se může vloudit. Uvidíš, jak budou reagovat na tvojí žádost o reklamaci. Máš 14 dní to poslat zpět a vrátí Ti peníze. Presne tak.. Tedka jsem si koupil sluchatka z DX a proste tam flakli spatne cislo zbozi a poslali mi spatnou barvu. Chyba se stat muze. Hlavne klidek a nenech se vynervovat a vyjet na ne :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo Odesláno Prosinec 18, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 18, 2008 Taky bych se spíš přikláněl k tomu, že teď v tom vánočním chaosu to skladník špatně zabalil. Eshopy mají na Vánoce většinou až o 400% víc zakázek. Na to nestačí kmenoví zaměstnanci, tak musí na prosinec zaměstnat brigádníky, ale ti tomu zas většinou nerozumí a ani nejsou zvyklí na takový tempo co tam před vánoci panuje. Nehledě na to, že se pracuje 12-16 hodin denně, aby se to všechno zvládlo odeslat. A z toho pramení i ty chyby. Doporučoval bych všem, co opravdu nemusí mít danou věc okamžitě v ruce, aby posledních 10-14 dní před Vánocema v eshopech nic neobjednávali, pokud si nechtějí přidělávat starosti. To co je v běžném roce pohodička a zboží máte druhý den. To se může před Vánoci proměnit v noční můru. Na infolinku se taky nedovoláte, protože je přetížená. Pošta nebo dopravní firma co to dodává druhý den tak najednou nestíhá a doveze to až den třetí atd atd. 8) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cechomor Odesláno Prosinec 18, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 18, 2008 Otec tam dnes volal místo mě a prej mu to zvedla nějaká cikánka a říkal jí o té kartě a ona říkala že o tom už vědí a že to máme poslat a on se jí říkal jestli to má posla na dobírku a ona že ne at to pošleme v obálce a on že jak jim můžeme věřit že nám pošlou spět tu správnou kartu ? a ona že jim musíme věřit :( ale já teda nevim no jestli to mám prodat nebo jestli jim mám věřit :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midnight Odesláno Prosinec 18, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 18, 2008 si na tom este dobre... mne namiesto Blu ray filmu z anglicka poslali HD DVD ... ale zase musim povedat ze maju slusne jednanie .. hned ako som im napisal co sa stalo, poslali mi to co som si objednal.. dnes mi to prislo domov .. akurat som musel platit za postovne aby som im to HD DVD poslal naspet. 150 sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anonymous_ Odesláno Prosinec 18, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 18, 2008 Otec tam dnes volal místo mě a prej mu to zvedla nějaká cikánka a říkal jí o té kartě a ona říkala že o tom už vědí a že to máme poslat a on se jí říkal jestli to má posla na dobírku a ona že ne at to pošleme v obálce a on že jak jim můžeme věřit že nám pošlou spět tu správnou kartu ? a ona že jim musíme věřit :( ale já teda nevim no jestli to mám prodat nebo jestli jim mám věřit :( Ja bych jim to tam sel dat leda osobne, anebo bych zadal nejake pisemne potvrzeni o teto vymene/reklamaci - aby jsi pri pripadnem soudnim sporu mel sanci na vyhru. Zrovna to, jak to vypada - jednani po telefonu, poslat obycejne - je dost podezrele a rozhodne bych to neposilal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mačo Odesláno Prosinec 18, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 18, 2008 zavolej jim a oni uz se s tebou nejak domluvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.