Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Fotoaparát pro pokročilého fotografa - rada!

xUltimate

Recommended Posts

Dobrý den,

jsem již pokročilejší fotograf. Doteď jsem fotil s obyčejným foťákem a tak bych chtěl přejít na trochu lepší úroveň. Jelikož chci, aby moje fotky po přetažení do počítače vypadaly alespoň trochu dobře, ptám se, co říkáte na tento fotoaparát?

http://www.stromecek.cz/index.php?op=detail&zid=75357

Informace o fotoaparátu najdete u mě na blogu a to konkrétně zde:

http://kreks.blog.cz/0901/fotoaparat-benq-dc-e800

Předem děkuji všem za rady a poznatky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokrocil? Uz umis smacknous spoust? Jako sorry, ale... :lol:

Ne, pokročilejší není, kdo umí zmáčknou spoušť. Ale rozdíl mezi začátečníkem a pokročilym vidim asi takhle.

Začátečník, když fotí třeba svuj pokoj, je mu jedno, jestli má třeba kousek prstu před objektivem, kdyžto pokročilej si tyhle drobnosti hlídá. Zkrátka začátečnickou a pokročilou fotku poznáš na první pohled ( ten rozdíl ).

Odkaz ke komentáři

Začátečník, když fotí třeba svuj pokoj, je mu jedno, jestli má třeba kousek prstu před objektivem, kdyžto pokročilej si tyhle drobnosti hlídá.

Dovol abych se zasmál :lol: Tohle si hlídám taky a za pokročilýho se nepovažuju...jinak samozdřejmě s foťákem za 2K hezký fotky neuděláš...nejlepší fotky uděláš s digitálníma zrcadlovkama... ale to si připrav nejmíň 15-20K

Odkaz ke komentáři