Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

RacePro


p.a.c.o

Recommended Posts

Pro mě velice očekávaná hra od tvůrců GTR 2 nebo série WTCC. Čekal jsem super realistický simulátor s perfektní grafikou a jízdním modelem. Bohužel mi zbyla jenom perfektní grafika. Auta se chovají docela slušně, nadruhou stranu hra ignoruje plynový trigger (plyn začíná analogově fungovat až po třičtvrtě zmáčknutí tlačítka) a nikde sem nenašel, jak to pořádně nastavit. Korunu tomu všemu nasadil model poškození, kdy ani přímý náraz do zdi nedokázal auto pořádně poničit. Podle mne zklamání roku nebo se pletu a ta hra fakt stojí za to ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U téhle hry nejsem zatím moc rozhodnutej. Pořád čekám na víc názorů. Pořádnej simulátor bych moc rád, ale...

trailery vypadají úchvatně - gameplay videa vypadají k smíchu.

Někde mluví o super reálným pocitu z jízdy - jinde o podivným chování a podivným ovládání

Demo mají dozajista hotový, ale přesto ho nedávají k vyzkoušení?

Trošku se pořád bojm že jde o přechválenou frašku, která se pyšní přívlastkem simulace a přitom nabízí pingpong mezi svodidly v pochybné grafice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej tady píše jaká je to volovina a kdoví co ještě. taky jsem si to říkal, ale když jsem to stáhnul , viděl že zas tak špatný to není. Pravda, grafika nic moc, ale ovládání nastavené na vysokou citlivost je docela promakané, škoda že nemám volant jinak by to bylo parádní. Jinak perfektní ozvučení, a to hlavní je tady brněnskej okruh, což byla asi ta hlavní věc kvůli které jsem to stáhnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně se na Race Pro opravdu těšila... ale... srovnávám s Forza 2, která je asi vším nejblíže.

Grafika mě přijde celkem pěkná, jak modely aut, tak okolí celkem jde.

Zvuky se mi hodně líbí, v tom se mi asi Race Pro líbí víc jak Forza 2.

Ovládání mi přijde hodně podivné, takové těžkopádné.. vyvolat třeba smyk je fakt hodně těžká záležitost bez zapnutých jakýchkoliv rádoby pomůcek typu stabilizace apod, osobně jsem si myslela, že fyzika aut se bude pohybovat někde jako na PC jsou hry Race 07 (mimochodem též Atari), ale realita je taková, že se to spíš podobá hodně "laciným" hrám.

O modelu poškození radši pomlčet - i když to narvu 5x po sobě stovkou proti zdi, tak se mi akorát tak rozbije světlo.. takže tohle fakt no comment. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...

Já naopak doporučuju. Race07 jezdím v české lize už dva roky, tak jsem byla zvědavá jaké to bude na xboxu. U simulací hi-tech grafika se všema blurr a 1000x AA efektama nemá takovou váhu, jako např u NFS nebo GRID, takže nesrovnávám. Snad jen o krapet světlejší by to mohlo být :) Naopak velmi potěšily drobnosti, jako sedřené stínítko od stěrače u WTCC, lépe udělaná grafika asfaltu než u pc verze atd. "Kariéra" je sice fajn přídavek, o něco to zvýší životnost singlu, ale hlavní byl šampík. Samo jsem vybrala WTCC, a koukám oproti pc verzi je tu i to Volvo z Oscherlebenu 2007. Hezký. Ovládání. Na default nastavení to bylo jaksi těžkopádné, nepřesný plyn, nepřesné řízení atd... Po chvilce hraní s nastavením citlivosti už to bylo to pravé ořechové va mohlo se jít závodit:) Zdejší reakce že se to nedá "utrhnout" do smyku... To nevím kde jste vzali. Nastavte si vše na manuál a uvidíte jak je Alfa 156 (ač je to předokolka) přetáčivá jen to hvízdne. O BMW ani nemluvím, tam se to dá čekat. Už na pc verzi se muselo dlouze ladit aby jízdní projev sedl vašemu jezdeckému stylu, a tady je to naštěstí to samé. Prostě simulace. Sice i na pro obtížnost je patrné že fyzikální model "slevil" na náročnosti, ale i tak je to jedna z něj simulací na xbox 360. Srovnávat s Forzou až tak úplně nelze, Forza má jiný koncept než Race. Tady jde o jízdu v balíku, plech na plech, početné pole... prostě šampionáty se vším všudy. A tuto potřebu hra plní na výbornou. Takže pokud máte rádi cesťáky, gétéčka a různé formulky se vším co k nim patří, rozhodně si Race Pro kupte (stáhněte :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastavení je individuální pro kažhého jezdce, ale některé společné rysy tu jsou. Jelikož jsem zvyklá dobrzdovat v zatáčce, tak mi přijde krajne nevhodné výchozí nastavení brzd u předokolek. Mám tak 53-47, 52-48, 55-45, dle situace, tlak od 95 - 98%. Proč toto přenastavení: pač jinak to auto prostě pod brzdou nezatočí ani o mm :) Dále převody. Chce to si každý okruh nakroužit a okouknout napřed na automatu kde co řadí, kde mu to podřadí, a jesi to podřadí dobře, či to dusí. Potom si to nastavte dle preferencí. Samo záleží i na tom zda-li jste zvyklí brzdit motorem, či brzdama:) Dále odklon kol. Na kvalifikaci používám dost vysoké hodnoty, lépe to sedí. Vepředu větší odklon než vzadu,o málo. Na závod odklon snižte, jinak vám pneu odejdou po pár kolech :) Zavěšení si nastavte podle toho co od toho auta chcete, jesi přetáčivost, nebo nedotáčivost. Tvrdší nastavení vzadu a měkota vepředu=přetáčivost atd. Toť zhruba vše, až bude časík napíšu pár rad ke konkrétním sériím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu