Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

RRoD a názor zkušených uživatelů


Sketa

Otázka

Včera se mi na 3 měsíce starým X360 Premium "vyloupnul" RRoD.

Jelikož jsem dá se říct nováček v tomhle směru tak by mě zajímal názor zda:

1) jít hned reklamovat (konzole funguje, proč se mi zobrazil RRoD bohužel schopen se svojí znalostí nejsem)

2) je-li šance na úspěch s reklamací

3) pokud bod 1) i bod 2) je možnej, dá se zachránit profil na reklamovaným kusu a dostat ho na kus jinej

Díky předem za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Pokud konzole funguje , tak proc bys reklamoval ?

Reklamuj az to bude definitivni a nebo se nebude dat nic hrat.

Profil muzes prenest na pametovou kartu .

Však já se ptám na názory, neříkám že reklamovat jdu. Jenom jsem chtěl vědět jestli je RRoD natolik závažnej problém, abych to šel nechat reklamovat.

Ostatním taky děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

a ja jsem si xko prepojil na crt televizi a pouzil jsem ten kabel s trema barevnejma konektorama a taky mi vyskocilo RROD privezl jsem xko zpatky pripojil na HDMI kabel a najednou vse funguje bez problemu uz asi 2 mesice,tech chyb je tam vic nemusi to byt zrovna smrt konzole :):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
a ja jsem si xko prepojil na crt televizi a pouzil jsem ten kabel s trema barevnejma konektorama a taky mi vyskocilo RROD privezl jsem xko zpatky pripojil na HDMI kabel a najednou vse funguje bez problemu uz asi 2 mesice,tech chyb je tam vic nemusi to byt zrovna smrt konzole :):)

no ale to jsi asi špatně připojil :lol: RRoD jsou jen tři, ne čtyři (nebo kolik když to špatně připojíš k televizi :D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Že se tak blbě ptám, ono se to ještě rozlišuje nějak? :roll:

no tak je rozdíl kolik se ti tam objeví rozvícených červených LEDek ;) 3 jsou RRoD a 4 že je odpojenej kabel od tv... jedna a dvě ledky netuším co znamená :D