Sketa Odesláno Duben 2, 2009 Nahlásit Share Odesláno Duben 2, 2009 Včera se mi na 3 měsíce starým X360 Premium "vyloupnul" RRoD. Jelikož jsem dá se říct nováček v tomhle směru tak by mě zajímal názor zda: 1) jít hned reklamovat (konzole funguje, proč se mi zobrazil RRoD bohužel schopen se svojí znalostí nejsem) 2) je-li šance na úspěch s reklamací 3) pokud bod 1) i bod 2) je možnej, dá se zachránit profil na reklamovaným kusu a dostat ho na kus jinej Díky předem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators romeno Odesláno Duben 2, 2009 Moderators Nahlásit Share Odesláno Duben 2, 2009 Pokud konzole funguje , tak proc bys reklamoval ? Reklamuj az to bude definitivni a nebo se nebude dat nic hrat. Profil muzes prenest na pametovou kartu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Shifter960 Odesláno Duben 2, 2009 Nahlásit Share Odesláno Duben 2, 2009 Reklamovat to určitě mužeš a pokud máš záručák vyreklamovat ti to musejí a nejlepší by bylo kdyby jsis pro live učet nechal HDD nebo Kartu doma a ostatní odnesl na reklamaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Jonny Odesláno Duben 2, 2009 Nahlásit Share Odesláno Duben 2, 2009 hele je dost možný, že ti vypadl proud nebo mě se stalo, že jsem omylem kopl do prodlužováku kde mám zapojenej xbox, kterej se odpojil tak mi na xku taky svítily 3 červený, ale hned zmizely a už funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...