adiZ Odesláno Duben 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2009 Zdravím. Někomu jsem se sral do topicu, tak mě vyhnali sem :lol: ... Vytvořím sig/avatar na požádání ! Nic za to nechci, protože jsem začátečník, a můj výtvor se vám nemusí líbit ;) Každopádně thanks potěší ... Ukázka : Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heck Odesláno Duben 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2009 Tak mě zkus pls udělat nějakej avatar. Třeba nějaký abstrakce a můj nick nebo něco takovýho, nechám to na tobě. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Need4s Odesláno Duben 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2009 Hlavně že je celý ten obrázek z mirrors edge z google nebo neceho takoveho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adiZ Odesláno Duben 26, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2009 Tak mě zkus pls udělat nějakej avatar. Třeba nějaký abstrakce a můj nick nebo něco takovýho, nechám to na tobě. Díky Ok, zkusím. Sice jsem spíš na ty sigy, ale zkusím ;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adiZ Odesláno Duben 26, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2009 Hlavně že je celý ten obrázek z mirrors edge z google nebo neceho takoveho. :lol: Není ... ;) Ořezanej, ztmavenej, orámečkovanej, s odleskem objektivu ... !!! ;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Negto Odesláno Duben 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2009 Chtěl bych avatar a sig na téma google,odmněna tě nemine......... hlavně si tam nezapomen dát "použí google lamo" Vidíš,málem bych na to zapomněl. Ale ne,to můžeš vynechat xD PS:nikdy jsem nenapsal lamo,tak buď cituj přesně,nebo vůbec...... a píšu ti jen těm,kterým to pomůže,nebo jsou líní na to to přes ten google najít,zatím tu nikdo nehledal nic co by si v googlu za 10 minut nenašel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...