Spender Odesláno Květen 3, 2009 Nahlásit Share Odesláno Květen 3, 2009 Zdarec. Můžete mi někdo pomoct? Stáhnul jsem z netu hru na xbox 360 a místo souboru .iso jsem měl .000 .Co s tím mám dělat? Ještě jsem si koupil DVD+RDL značky maxel a nějak mi to xko nebere.Je problém v dvd nebo ve vypalování. Dik za odpověďi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators romeno Odesláno Květen 3, 2009 Moderators Nahlásit Share Odesláno Květen 3, 2009 Je to rukama... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Dutch Odesláno Květen 3, 2009 Nahlásit Share Odesláno Květen 3, 2009 Nejsem odborník na Xko, takže nemusim mít pravdu, ale řek bych, že si stáhnul zazipovanej soubor. Zkus to .000 přejmenovat třeba na .rar a otevřít ve winraru. Třeba z toho vyleze iso. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 JamesRamone Odesláno Květen 3, 2009 Nahlásit Share Odesláno Květen 3, 2009 nestáhl jsi hru rozdělenou 7zipem ten rozděluje .001,.002 atd... jinak nevim, správně by jsi měl mít .iso a .dvd... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators romeno Odesláno Květen 3, 2009 Moderators Nahlásit Share Odesláno Květen 3, 2009 :lol: sama voda . Je to normalni image , vypalis to normal v img burnu a nebo preved v ultraisu do jakyho formatu potrebujes :D btw , vypaluj na verbatim a ne na maxely :D Pokud ti to nepujde tak ses nooob :lol: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...