Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

30minut.cz - Tomáš Hodboď: E-shop by se měl odlišovat svým vztahem se zákazníkem


CFbot

Recommended Posts

hodbod-1.jpgJe pravda, že vyhledávače nejnižších cen ničí trh velkých e-shopů? Opravdu je jejich éra u*konce? Jak lze ještě před nákupem ověřit kvalitu internetového obchodu? Proč provozovat i*jeho mobilní verzi? Mají smysl nákupní rádci? Co je živí? Ovlivnila krize nákupní rozhodnutí? A*co nakupuje na internetu Tomáš Hodboď, produktový manažer Heuréky?

RuIEI2TN0_E

Víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu