jkopca Odesláno Červen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2009 Mám verzi FM 3.02 a stáhl jsem si aktualizaci 5.51. Začne aktualizovat a po chvilce to shodí s nápisem nelze spustit (DADADADA). Nechápu. Ví nekdo co s tím? Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 netw0r Odesláno Červen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2009 proc chces aktualizovat na 5.51?nebude lepsi flashnout PSP ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 jkopca Odesláno Červen 14, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2009 Mám novou hru a ta vyžafuje vyšší verzi Jsem v tom hotovej začátečník. Nevím co s tím. Flashnout? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 ice22222 Odesláno Červen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2009 bud flashnout, abe update maximalne na 5.03... vic neupdatuj, jinak ti nepojedou stahovane hry Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 jkopca Odesláno Červen 14, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2009 Zvládnu to flashnout sám? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 netw0r Odesláno Červen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2009 jj aby ti sly ISO hry a nemusel si je kupovat :) koukni sem na mapu a nekdo ti to flashne http://console-forum.net/showthread.php?t=17627&highlight=mapa+flasheru a nebo muzes sam http://console-forum.net/showthread.php?t=55429 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 marek_2080 Odesláno Červen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2009 Zvládnu to flashnout sám? Ne, to musi tvoje pecovatelka. :roll: Update (EBOOT.PBP) nakopirujes do x:/PSP/GAME/UPDATE. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...