Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Vadná Mechanika


Mígl

Recommended Posts

Aje to tady,v pátek naposled mi ten černej šrot načetl kz2 a od soboty šmitec,mechanika chvíli hrabe a většinou se neukáže ani ikona BR discu a když jo a zapnu start tak se po chvíli objeví-AN ERROR OCCURED DURING THE START OPERATION (80010514) v zoufalství jsem zkusil i full format ale jediný čeho jsem dosáhl je že jsem přišel o veškerý stažený hry a dema.

Mam docela nervy,stejšna jsem kupoval loni v únoru a člověk by si řekl "takovejhle stroj od sony za 11 000kč ten musí něco vydržet" a hle..velký hovno,už od letošní zimi mi hapruje. Disk se načetl až po několikátém vyndáním z mechaniky,tohle konzole dělala nějakou dobu a teď posledně už skoro vůbec.. No ale to je minulost,ted už vysadila úplně.

Záruku mam ještě pár měsíců ale já kokot nikde memůžu najít záručák nebo účtenku. ps3 jsem kupoval osobně v datartu tak tam musim zajet a zjistit co se s tim dá dělat a když dopadnu špatně (jako že asi jo) tak si holt budu muset opravu zacálovat.. Máte někdo tušení kolik stojí výměna mechaniky?

Nebo máte někdo zkušenosti s rereklamací bez dokladu o koupi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud budeš trvat na tom, že tam budeš chtít originální mechaniku, tak tě to bude stát celkem hodně. Myslím, že si za toto účtují i kolem 4-5 tisíc. Ale dá se to udělat i tak, že si koupíš neoriginální mechaniku, která se dá sehnat na ebayi nebo přes někoho za cca 2000,-. Teď je ovšem otázka, kdo jí tam nainstaluje;). Buď sám, což je řekl bych hodně riskantní a nebo někde v nějakém servisu, což tě bude stát minimálně 1000,- (můj názor, nemám to doložené), ale zase na to budeš mít ještě několik měsíců záruku a mělo by to fungovat.

Tak teď si vyber no:)

Nebo ještě koupit novou ps3:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikoz si to kupoval v Datartu tak te vyfaxujou, ale poradim ti jedno maly tajemstvi ... podle obcanskyho zakoniku pri reklamaci doklad nepotrebujes, prodejce sam musi dokazat ze zarizeni je nebo neni v zaruce, samozrejme kdyz ho doneses s reklamovanych zbozim je to velky plus, protoze odpadaji starosti s dohledavanim vyrobku!!!! Tohle je jen lenost prodejcu a alibismus, kazdy zarizeni ma jedno cisilko, jmenuje se to SN neboli serial number a kazdy zarizeni ma svoje unikatni, zadne takove cislo se neopakuje a podle toho se da jednoduse dohledat jak doklad k prodeji tak i, a to je dulezitejsi, datum, kdy zbozi bylo prodano, ale jak rikam Datart te posle do riti, protoze sou ochotny az to boli!

u nas tohle delame bezne, protoze fakt jen magor si ulozi doklad od nakupu tam kde ho i po 23 mesich dokaze dohledat... Takze napr u nas to problem rozhodne neni, ale jak rikam, je to o solventnosti a chuti prodejce... 8)

takze HF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

thoca má pravdu...už jsem si to taky zjistil,prodejci si musí podle zákona vézt jakousi prodejní historii až tři roky zpátky a doklad o koupi prý taky neni nutný ale dost záleží jak se k tomu postaví prodejce.. No uvidim,ve čtvrtek tam jedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators

Oprava te bude stat 3200,- , daji ti novou konzoli .

Rikal mi ze servisu Elvia ,ze pokud se jedna o vymenu konzole , at uz jakekoliv od sony , vzdy je to 3200,- i s postovnym ...

btw , vetsinou to neopravuji , ale rovnou vymeni...

Jelikoz si to kupoval v Datartu tak te vyfaxujou, ale poradim ti jedno maly tajemstvi ... podle obcanskyho zakoniku pri reklamaci doklad nepotrebujes, prodejce sam musi dokazat ze zarizeni je nebo neni v zaruce, samozrejme kdyz ho doneses s reklamovanych zbozim je to velky plus, protoze odpadaji starosti s dohledavanim vyrobku!!!! Tohle je jen lenost prodejcu a alibismus, kazdy zarizeni ma jedno cisilko, jmenuje se to SN neboli serial number a kazdy zarizeni ma svoje unikatni, zadne takove cislo se neopakuje a podle toho se da jednoduse dohledat jak doklad k prodeji tak i, a to je dulezitejsi, datum, kdy zbozi bylo prodano, ale jak rikam Datart te posle do riti, protoze sou ochotny az to boli!

u nas tohle delame bezne, protoze fakt jen magor si ulozi doklad od nakupu tam kde ho i po 23 mesich dokaze dohledat... Takze napr u nas to problem rozhodne neni, ale jak rikam, je to o solventnosti a chuti prodejce... 8)

takze HF

__________________

Tak jako pokud zakaznik vi kdy to cca kupoval nebo si jej pamatuju a je to staly zakaznik tak je mozne uctenku podle data dohledat .

Zadny serial numer od konzole si nevedeme , takze pokud neni doklad ani zarucak , baybay... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Zadny serial numer od konzole si nevedeme , takze pokud neni doklad ani zarucak , baybay... :D

...od svych dodavatelu ale ano, seznam SN pri prodeji asi ne, i kdyz na dokladu byt musi, ale faktury od dodavatele, at uz elektronicky nebo papirovy SN maji ;) a pokud i dodavatel ma web a system kde lze dohledat faktury zpet, tak podle SN lze dohledat datum, i kdyz jen nakupu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hurááá reklamace v Datartu přijata i bez účtenky!!! Já vychcánek jsem si s sebou vzal nevymáchanou právnickou hubu (kamarád který sice právnickou fakultu nedostudoval ale přeci jenom mu v tý hlavě něco zůstalo biggrin.gif),proběhlo pár vět o český obchodní inspekci a povinný účetní databázi (což možná ani nebylo nutný,prodejce byl docela ochotný) a za chvíli jsem měl nově vystavenou účtenku v ruce a štrádoval si to směle k reklamačnímu oddělení.

PS3 bude zpět do 15 dnů opravená nebo ůplně nová..mimochodem nevíte někdo jak je to? Někde jsem četl že je neopravují ale rovnou dají novou konzoli..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hurááá reklamace v Datartu přijata i bez účtenky!!! Já vychcánek jsem si s sebou vzal nevymáchanou právnickou hubu (kamarád který sice právnickou fakultu nedostudoval ale přeci jenom mu v tý hlavě něco zůstalo biggrin.gif),proběhlo pár vět o český obchodní inspekci a povinný účetní databázi (což možná ani nebylo nutný,prodejce byl docela ochotný) a za chvíli jsem měl nově vystavenou účtenku v ruce a štrádoval si to směle k reklamačnímu oddělení.

PS3 bude zpět do 15 dnů opravená nebo ůplně nová..mimochodem nevíte někdo jak je to? Někde jsem četl že je neopravují ale rovnou dají novou konzoli..

Poslu to k nam/na pekne slovensko/ a cca za 3tyzdne mas novu novucicku konzolku,mas radost?:wohow: Ja som tiez tak dopadol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 weeks later...
Hurááá reklamace v Datartu přijata i bez účtenky!!! Já vychcánek jsem si s sebou vzal nevymáchanou právnickou hubu (kamarád který sice právnickou fakultu nedostudoval ale přeci jenom mu v tý hlavě něco zůstalo biggrin.gif),proběhlo pár vět o český obchodní inspekci a povinný účetní databázi (což možná ani nebylo nutný,prodejce byl docela ochotný) a za chvíli jsem měl nově vystavenou účtenku v ruce a štrádoval si to směle k reklamačnímu oddělení.

PS3 bude zpět do 15 dnů opravená nebo ůplně nová..mimochodem nevíte někdo jak je to? Někde jsem četl že je neopravují ale rovnou dají novou konzoli..

Tak to máš fajn, že ti to takhle dopadlo, ale co ti můžu poradit je, aby jsi nedával moc často do mechaniky v ps3 DVD, CD atd...dávej tam jenom blue ray, pač i když ta mechanika umí číst i jiné formáty, tak na to není přizpůsobená a akorát se tím přepínají lasery, který se takhle opotřebujou a najednou je mechanika v hajzlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak PS3 už je doma,dali mi novej kus. Ale je to divný v papírech stojí že je vyměněna základní jednotka a záruka je furt stará takže už je pár měsíců ale konzole má nové seriove číslo a byla zalepena v originálních foliích a nemá na sobě ani škrábaneček..určitě je nová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu