Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

stav reklamace,opravy,doručení


Otázka

Odesláno

čao.Chtěl jsem se zeptat... konzole došla do střediska pro opravu ,PŘIŠEL MI EMAIL,ŽE AŽ TO BUDE OPRAVENÉ,TAK MI NAPÍŠOU EMAIL.nějakej den tam byla, a najednou,když jsem se podívat přes xbox.com... tak už byla konzole expedováná. že byla opravena nebo vyměněna a odesláná. Bez žádného emailu... To znamená,že ji neopravili? A teď když to sleduju přes UPS,kde se nachází,tak je tam pořád zobrazeno že putuje ke mě domů... Není to jak předtím,dkyž jsem jí posílal. Že se ukazovala, kde zrovna je .... Teď je tam pouze

Odesláno do: a datum fakturace 23.6... To se asi ještě rozhejbe,co?

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu