CFbot Odesláno Červenec 22, 2009 Nahlásit Share Odesláno Červenec 22, 2009 Před šesti lety spatřilo světlo světa prapodivné online prostředí, které jako by z oka vypadlo metaverzu z knihy Snow cash od Neala Stephensona. Toto prostředí se jmenovalo Second Life (zkráceně SL) a jeho polygonově trojrozměrný virtuální svět, vyvíjený firmou Linden Lab, se stal druhým domovem pro více než dvanáct milionů avatarů, jejichž majitelé zde denně utratili v přepočtu přes 30 miliónů Kč. Dnes začíná být služba lehce za zenitem a nabízí se tak nutně otázka: potřebujeme vůbec virtuální světy? A co děti, mají si kde hrát? Víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.