Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

ZÁhadnÝ problÉm-nevÍm si rady!!!!!


hatapka1

Otázka

Ahoj, mám od kamaráda flashnuté psp 2004 slim.Psp funguje normálně, všechny jeho funkce v poho, jen někdy když chci spustit hru iso z karty, ta se načte do menu a při spouštění se sekne a psp zhasne a už se nerozjede. Nevím co s tím, je problém v baterce či v čem? Jsem psp amatér v těchhle tenickejch věcech. DÍKY ZA RADU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Máš tam nějaké pluginy? Protože nám se tohle taky jednou stalo. Měl jsem tam nějaký pluginy a stejný problém jako ty. Pak jsem je smazal a všechno bylo zase ok. :)

jaké myslíš plungyny??spíš co to je??:-D

zkus nastavit ve vhs menu jiny no umd driver

mohl bys mi popsat jak najdu cestu k tomu vhe menu? a tomu driveru?? diiiky:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

manek100 ma nejspis pravdu - stisknutim selectu se dostanes do vsh menu a vnem pak mas ruzny moznosti,jednou z nich je i umd driver - tam dej budto M33 driver a nebo Sony NP9600 ( nejak tak to cislo je ) a snad to pujde...dalsi z duvodu proc ti mozna tyhle hry nejdou je ten ze mas moc nizkej custom firmware - v tom pripade si precti topic pro zacatecniky kde se dozvis jak zvysit cfw a nebo se ozvy tomu kdo ti flashoval ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
manek100 ma nejspis pravdu - stisknutim selectu se dostanes do vsh menu a vnem pak mas ruzny moznosti,jednou z nich je i umd driver - tam dej budto M33 driver a nebo Sony NP9600 ( nejak tak to cislo je ) a snad to pujde...dalsi z duvodu proc ti mozna tyhle hry nejdou je ten ze mas moc nizkej custom firmware - v tom pripade si precti topic pro zacatecniky kde se dozvis jak zvysit cfw a nebo se ozvy tomu kdo ti flashoval ....

Toto už jsem zkoušel... a dělá to pořád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0