infernus Odesláno Srpen 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Srpen 15, 2009 Zdravim potřeboval bych poradit jakou knihu elektrotechniky a elektroniky si mám koupit aby to tam bylo všechno vysvětlený studuji technickou školu a mám knihu z roku 1983 zdá se my že technika pokročila tak bych si chtěl koupit něco novějšího:)Klidně bych koupil i něco od vás:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Em3R Odesláno Srpen 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Srpen 15, 2009 elektrotechnika ? popišto blíže.. chceš vědět jak zapojit vypínače ? nebo chceš vědět jak funguje kondík atp. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
infernus Odesláno Srpen 15, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 15, 2009 mno potřeboval bych všeobecnou elektrotechniku jak to vůbec celý funguje a tak zaměření hlavně na slaboproud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zaluthino Odesláno Srpen 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Srpen 15, 2009 mno potřeboval bych všeobecnou elektrotechniku jak to vůbec celý funguje a tak zaměření hlavně na slaboproud Ja pouzivam tuhle http://www.knihkupec.com/vypis.php?out=detail&did=68982 a nemuzu si stezovat.Mas tam uplne vse (teorie) pr.:Zadkladni obvody,usmernovace a stabilizatory,zesilovace,operacni zesilovace atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Em3R Odesláno Srpen 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Srpen 15, 2009 doporučuji http://shop.ben.cz/cz/120267-poznavame-elektroniku-1.aspx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
infernus Odesláno Srpen 15, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 15, 2009 jsou v tom i obrázky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lachtan Odesláno Srpen 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Srpen 15, 2009 ...censored... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...