Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Čte/nečte louduje/neloaduje

EMI-DJ

Otázka

Zdravím, měl jsem mechaniku samsunga ms25 se starým flahnutým fw už možná 3 roky. a poslední dobou mi to začalo blbě číst čerstvě vypálený hry, který neměli například ani jeden škrábanec(čerstvě vyndané z vypalovačky). Napříklat dirt 2 mi to pustilo jako obyčený DVD a né jako hru, nfs shift to pustí ale zadrhává se na určitých místech nebo některé tratě nejdou naloadingovat (prsotě se loudují do nekonečna) přehrát hru na HDD nejde (jede to pomalu a pak to hodí že to je nečitelný) atd atd... tak jsem updatoval FW na 1.6 a žádná změna, tak jsem si řekl, že si koupím novou mechaniku, že to promém bude v ní. koupil jsem si ms28 flashnul jí na FW 1.6 a pořád to samé! te'd jsem stáhl flashpoint 2 a ten mi to nenačte, dam tam dvd a chvíli to jako čte a dělá divný zvuky a pak to napíše "Close Tray" ale nějakym způsobem se mi povedlo, že když jsem rychle otevřel a hned zase zavřel mechaniku tak se hra našetla, zase ale neskutečně dlouhé loadingy a občas škubání, ale hra jede. Nevíte někdo co to je a co stim ? napadlo mě, že by to mohlo bejt i vypalovačkou, tak jsem to vypaloval i na jiný i jinou rychlostí a pořád stejný... jestli vás něco napadne, tak budu moc vděčný, děkuji (dokonce jsem skoušel i nějaký activation disk ale to tady nepomohlo: Vypálil jsme ho jako iso a dal do xka a nic to nenačetlo tak jsem ho vyndal a dal tam hru)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Mám stejnej problém. Měl bych mít flash 1.6 plus patch. Někdy mi to načte hru a někdy ne. Prosím taky o radu jak tohle vyřešit.

Tak jsem ted zjistil že to je patchem. Máme patch 1.6 a hry jsou za pomoco wave3 patchovany na 1.5. No jo a co teď. Znova udělat image te hry a vypalit nebo stahnout znova hru z netu a nepatchovat to????

Odkaz ke komentáři

• 0