Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

skvrny na DVD


zaza9

Otázka

Nevím jestli se jedná o problém nebo naprosto normální věc, přesto mám dotaz na odborníky. Před 5 dny jsem si koupil FIFU 10 a hned jsem jí vyzkoušel. Funguje bez problémů, nemám problémy, avšak když jsem DVD vyndal z mechaniky všiml jsem si podivných skvrn na její spodní části, jsou neznatelné na první pohled. Když jsem DVD naklonil abych se podíval lépe bylo to znát. Hra funguje bez problémů ale mám obavy aby se mi DVD neponičilo.. Chci se tedy zeptat jestli stím má někdo zkušenost a jestli je to banalita nebo nějaký problém. Jedná se samozřejmě o originál FIFY zakoupené v herním obchodě..

Mám doma ještě FIFU 08,09 a EURO 08 a s ničím takovým jsem se dosud nesetkal.. Prosím o odpověď, popř. radu.. :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Hra je jinak naprosto v pořádku, jde mi o to, že kdyby se mi s ní něco stalo a přestala by chodit, aby mi pak u reklamace netvrdili že si za to mohu sám a že jsem si to sám také způsobil..

Důvod také nevím, ale je vidět že ty skvrny nejsou povrchní, ale vnitřní.. vypadá to jako by se to DVD nachvilku zamlžilo.. Nevím..

I přesto moc děkuji za odpověď ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Měl sem stejný problém ale né při koupi originál hry ale prázdného DVDčka malé skoro neznatelné skvrnky, všiml sem si jich až po vypálení. Hra se sekla vždy na stejném místě, po vypálení stejné hry na nové DVD běhalo v pohodě takže pozor na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah