kuba741 Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Čuste takze jak jiste vite microsoft pripravuju k operacnim sytemum Windows7 a Windows Vista pripravuje directx11.Něco si o nem povíme o radek dale. Directx 11 vyzaduje os Windows Vista se specialnim addonem nebo Windows 7,zatím nam vsak directx je k nicemu protoze podporuje 2 graficke karty ktere jsou ve vyvoji a to jsou Nvidia Geforce GT 300 a Amd/Ati RV870. Co Directx 11 prinasi? Shader Model 5.0 - integruje v sobě Pixel shader, Vertex Shader, Geometry shader, Compute shader, Hull shader a Domain shader Tessellace - neprogramovatelná tessellační jednotka ( jednotka s fixní funkcí) umožňuje navýšení počtu polygonu modelu v reálném čase s minimálním dopadem na výkon. O vstupní a výstupní data se starají Hull a Domain shader. Hull shader - programovatelná jednotka starající se o transformaci vstupních dat zdrojové mřížky modelu pro tessellační jednotku. Domain shader - další programovatelná jednotka, která zabezpečuje umístění vertexů (vrcholů) vygenerovaných tessellatorem na odpovídající místo mřížky modelu. Compute shader - nový typ shaderu. Využitelný pro GPGPU, akceleraci fyzikálních efektů, akceleraci AI a rendering pokročilých post-processing efektů (A-buffer, pokročilý alpha-blending, raytracing, radiosita atd.) Multi-Threading - DirectX 11 je rozdělen na tři stage/levely (Device, Immediate Context and Deferred Context) mezi kterými lze sdílet datové struktury. Dovoluje aplikaci vytvářet zdroje, měnit stav a příkazy pro vykreslování současně. Dynamic Shader Linkage - zjednodušení kódu -> usnadnění pro programátory. Dynamické linkování dovoluje aplikaci se rozhodnout při běhu, které shadery budou kompilovány a linkovány. BC6 (BC6H), BC7 - nové formáty komprese textur s menší ztrátovostí a vyšším poměrem komprese (možnost využítí na textury s vyšším rozlišením s nižším dopadem na výkon a vyšší výslednou kvalitou výstupu) Hra ktera se pripravuje a mela by disponovat plnou podporou directx11 by mel byt Battlefield Bad Company 2 Viz oficialni stranky Battlefieldu: http://badcompany.ea.com/news/entryid/37761/ Zde je video ukazujici krasu Directx 11 a take obrazek z Microsoft Flight Simulatoru porovnavajici Directx10 a Directx11 http://cybernetnews.com/wp-content/uploads/2007/05/directxflightsimulator.jpg a zde budou ostatni obrazky ke vsem hram :D http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=34354&r=top Diskutujte piste o Directx11 a vsechno mozne,postupem casu sem budou pribyvat novinky screeny atd. PS:Vsechno je psany mnou prevzal jsem to pc tuning a text trochu upravil jen jsem skopiroval tu tabulku jakyjsou zmeny ten pixel shader 5.0 atd :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maggots Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Nevim jestli toho jeste vyvojari neumi vyuzit ,ale tady mate rozdily dneska : http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=34354&r=top Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smiling Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 ty obrazky do linku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba741 Odesláno Říjen 14, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Nevim jestli toho jeste vyvojari neumi vyuzit ,ale tady mate rozdily dneska : http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=34354&r=top super maggotsi pridam to do topicu mas thx :D smilling uz jsem to udelal dal jsem ho do linku protoze do extreme roztahovalo stranku :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shit Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 koukal sem na obrazky a rozdil minimalni....nevim noo....kolik je DX10 her v dnesni dobe?moc teda ne...a kolik lidi ho vlastne vyuziva?myslim ze dx11 by mohlo klidne bejt dx9e :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NuM3Ro Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 podle těch obrázků žádný spešl změny, akorát se trochu liší jas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba741 Odesláno Říjen 14, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 podle těch obrázků žádný spešl změny, akorát se trochu liší jas j to jo ale pripada mi to vic realistictejsi podivej na ten flight simulator nebo na to video na youtube to je nadhera :D akorat ze to asi bude docela dost narocny na grafarnu :Dno necme se prekvapit jsem zvedavej docela by me zajimalo jestli pro grafrny typu geforce gtx a ati 4800/5800 udelaj nakej support kterej to directx umozni na tehlech kartach :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 ten obrázek z flight simulatoru jsem viděl před rokem a půl když prezentovali DX10... Ten screen nahoře je dx9 a to dole dx10... Navíc nevěřte všemu co vidíte...podle mě je dost možný, že ty srovnávačky jsou spíš dx9 vs. dx11 nebo dokonce jen dx10... Nebylo by poprvý co by nás takhle mystifikovali :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anonymous_ Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Nevim jestli toho jeste vyvojari neumi vyuzit ,ale tady mate rozdily dneska : http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=34354&r=top Wow, tak v teto srovnavacce se mi na obrazkach dokonce vic libi i DX10, nez DX11.. Jinak Dutch ma pravdu - necekejte zadnou silenou revoluci.. Obal, baleni a prezentace je vzdy nadherna, realita je vsak "trochu" jina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ingnition Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Nic moc teda. A abych pravdu řekl tak DX11 mi přijde v některých detailech moc přehnaný a defakto 10sítka mi přijde taková akorád realná. DX11 vyhlazuje veškeré stíny doslova což ve spoustu případech není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lamster Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Tak jestli bude takoví rozdíl jak znázorňuje Flight Simulator tak by to byla pecka jináč co se týče v ostatních rozdílech tam nevdim oprvadu až tak velkou změnu až na ten jas no.. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
For_est-5 Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Je hezké že Bad company 2 bude plně podporovat Directx 11 ale nám co vlastní ps3 to může být jedno8) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
For_est-5 Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 Tady je článek že grafické karty pro directx 11 jsou už v prodejihttp://bonusweb.idnes.cz/hardware/hw-news-herni-grafiky-pro-directx-11-jsou-v-prodeji-fve-/clanek.A090928_093648_bw-hardware_jha.idn To ten článek z pc tuning není asi moc aktuální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gugoslav Odesláno Říjen 14, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 14, 2009 hmm ten obrazek z flight simulatoru je rozdil mezi dx9 a dx10, ve skucnosti je to ale prehanene, na trhu uz jsou 4 karty podporujici dx11 - radeon 5880/5850 + 5770/5750 Nvidia uvede dx11 karty kdo vi kdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.