Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Odesláno

Čuste takze jak jiste vite microsoft pripravuju k operacnim sytemum Windows7 a Windows Vista pripravuje directx11.Něco si o nem povíme o radek dale.

Directx 11 vyzaduje os Windows Vista se specialnim addonem nebo Windows 7,zatím nam vsak directx je k nicemu protoze podporuje 2 graficke karty ktere jsou ve vyvoji a to jsou Nvidia Geforce GT 300 a

Amd/Ati RV870.

Co Directx 11 prinasi?

  • Shader Model 5.0 - integruje v sobě Pixel shader, Vertex Shader, Geometry shader, Compute shader, Hull shader a Domain shader
  • Tessellace - neprogramovatelná tessellační jednotka ( jednotka s fixní funkcí) umožňuje navýšení počtu polygonu modelu v reálném čase s minimálním dopadem na výkon. O vstupní a výstupní data se starají Hull a Domain shader.
  • Hull shader - programovatelná jednotka starající se o transformaci vstupních dat zdrojové mřížky modelu pro tessellační jednotku.
  • Domain shader - další programovatelná jednotka, která zabezpečuje umístění vertexů (vrcholů) vygenerovaných tessellatorem na odpovídající místo mřížky modelu.
  • Compute shader - nový typ shaderu. Využitelný pro GPGPU, akceleraci fyzikálních efektů, akceleraci AI a rendering pokročilých post-processing efektů (A-buffer, pokročilý alpha-blending, raytracing, radiosita atd.)
  • Multi-Threading - DirectX 11 je rozdělen na tři stage/levely (Device, Immediate Context and Deferred Context) mezi kterými lze sdílet datové struktury. Dovoluje aplikaci vytvářet zdroje, měnit stav a příkazy pro vykreslování současně.
  • Dynamic Shader Linkage - zjednodušení kódu -> usnadnění pro programátory. Dynamické linkování dovoluje aplikaci se rozhodnout při běhu, které shadery budou kompilovány a linkovány.
  • BC6 (BC6H), BC7 - nové formáty komprese textur s menší ztrátovostí a vyšším poměrem komprese (možnost využítí na textury s vyšším rozlišením s nižším dopadem na výkon a vyšší výslednou kvalitou výstupu)

Hra ktera se pripravuje a mela by disponovat plnou podporou directx11 by mel byt Battlefield Bad Company 2

Viz oficialni stranky Battlefieldu: http://badcompany.ea.com/news/entryid/37761/

Zde je video ukazujici krasu Directx 11

a take obrazek z Microsoft Flight Simulatoru porovnavajici Directx10 a Directx11

http://cybernetnews.com/wp-content/uploads/2007/05/directxflightsimulator.jpg

a zde budou ostatni obrazky ke vsem hram :D

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=34354&r=top

Diskutujte piste o Directx11 a vsechno mozne,postupem casu sem budou pribyvat novinky screeny atd.

PS:Vsechno je psany mnou prevzal jsem to pc tuning a text trochu upravil jen jsem skopiroval tu tabulku jakyjsou zmeny ten pixel shader 5.0 atd :D

Odesláno
podle těch obrázků žádný spešl změny, akorát se trochu liší jas

j to jo ale pripada mi to vic realistictejsi podivej na ten flight simulator nebo na to video na youtube to je nadhera :D akorat ze to asi bude docela dost narocny na grafarnu :Dno necme se prekvapit jsem zvedavej docela by me zajimalo jestli pro grafrny typu geforce gtx a ati 4800/5800 udelaj nakej support kterej to directx umozni na tehlech kartach :D

Odesláno
Nevim jestli toho jeste vyvojari neumi vyuzit ,ale tady mate rozdily dneska :

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=34354&r=top

Wow, tak v teto srovnavacce se mi na obrazkach dokonce vic libi i DX10, nez DX11..

Jinak Dutch ma pravdu - necekejte zadnou silenou revoluci.. Obal, baleni a prezentace je vzdy nadherna, realita je vsak "trochu" jina.

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu