Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Problém s XBOX LIVE.


daftnes

Otázka

Mám takový "malý" problém.

Koupil jsem si Xbox Live na 12 měsícu. Bohužel jsem kód zadal do účtu, na který jsem asi před rokem dostal ban. Dělal jsem to jako vždy přes tyto stránky "https://live.xbox.com/en-GB/accounts/RedeemToken.aspx" a nevšimnul jsem si, že jsem tam byl přihlášený s původním gamertagem. Teď mám na ten gamertag(z banem) roční gold. Samozřejmě už mám xbox nový a taky nový gamertag. Nebylo by nějaké řešení, jak ten 12ti měsíční kod převést na ten nový? Na Xbox podpoře se nic vyřešit nedá, protože samozřejmě nemají podporu pro ČR. Hrozil by mi ban i na novou konzoli, kdybych na ní použil ten starý gamertag, na který byl tehdy ban?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu