fAUSt1468622538 Odesláno Říjen 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 21, 2009 Zdravím, dneska jsem si vypnul telefon a jakmile jsem ho zkusil znovu zapnout, tak se mi dlouho objeví bílý jablíčko a pak taková ta ikona načítání, jenže se pořád načítá a jablíčko sem tam bliká a iPhone vůbec nenaběhne....nevíte někdo prosím co s tím?:cry: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NexusWright Odesláno Říjen 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 21, 2009 Zkus restore :) Případně ještě předtím hardreset a pak zapnout zas :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 fAUSt1468622538 Odesláno Říjen 21, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 21, 2009 Zkoušel sem restore ze zálohy, ale to nic. A když dám Restore, tak se mi tam nahraje ale ten nejnovější software, ne? Jsem laik a moc tomu nerozumím. Hard reset taky nepomáhá, vždycky je tam to načítání a pak to problikává a tenhle cyklus se pořád opakuje :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NexusWright Odesláno Říjen 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 21, 2009 Můžeš si fw stáhnout dle výběru a pak pomocí SHIFT+RESTORE nainstalovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 myschoo Odesláno Říjen 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 21, 2009 rozhodne neinstaluj soft 3.1 alebo vyssi lebo ten myslim nema sim unlock sa mi zda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NexusWright Odesláno Říjen 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Říjen 21, 2009 myschoo: To platí pro 3G, ale iPhone má unlock na všech verzích bez updatu z upravovaného ipsw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
fAUSt1468622538
Zdravím,