Defis Odesláno Listopad 10, 2009 Nahlásit Share Odesláno Listopad 10, 2009 Ahoj, má tu někdo taky Dragonadopters ? Já jsem teprv začátečník ale už mám level 9 :) http://Defis.dragonadopters.com/ Dávejte sem vaše, pokud máte, ať je nás co nejvíc :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
YaKuZa1468623731 Odesláno Listopad 10, 2009 Nahlásit Share Odesláno Listopad 10, 2009 http://louli.dragonadopters.com/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pistacie Odesláno Listopad 10, 2009 Nahlásit Share Odesláno Listopad 10, 2009 co to je za hru?dokazete mi to nekdo vysvetlit?:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Defis Odesláno Listopad 10, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Listopad 10, 2009 co to je za hru?dokazete mi to nekdo vysvetlit?:D Copak na to nechápěš ? Staráš se o dráčka :) Zaregistruješ se, adoptuješ draka, staráš se o něj (Dáváš mu nakrmit) a zbýráš lidi co ti klikaj na odkaz a zbýráš návštěvnost a tím pádem i level. Ale na levelování je lepší nechat si zapnutou tu stránku kde máš toho dráčka a leveluješ :) Není nic snadnějšího :) Kupuješ mu od 10 levelu náramky, prstýnky a podobně. Ale já ještě nejsem "profesionál" nevím "všechno" :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pistacie Odesláno Listopad 10, 2009 Nahlásit Share Odesláno Listopad 10, 2009 super dik :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Defis Odesláno Listopad 10, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Listopad 10, 2009 super dik :) Na to slouží to tlačítko :thanks: (Tady neni to skutečné tlačitko :?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pistacie Odesláno Listopad 11, 2009 Nahlásit Share Odesláno Listopad 11, 2009 Neivte kdy se mi ten dracek vylihne?uz mam 3 lvl a nic... :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts