Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

nenaskočí dash


jakubgaluszka

Otázka

čus mám problém když mám v dvd romce dirt(před zapnutím xka) a zapnu xbox tak se objeví logo xbox 360 a pak tma ale jak mile nechám vyjet dvd tak dash naskočí ale když udělám to samý s fifou či jinou hrou tak je to v pohodě...normálně hned naskočí :/ nevíte čím to je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

podpis si musím změnit mám flash

všechny hry jdou ok i dirt ale jen když se zapne xbox a dirt už je uvnitř tak je černá obrazovka

zmáčknu vysunutí dvd romky a dash normálně naskočí

strčím dirt zpět a hraju normálně se to načte vše ok

ABGX jsem to projel pred vypalenim

nejsem moc nováček .)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
podpis si musím změnit mám flash

všechny hry jdou ok i dirt ale jen když se zapne xbox a dirt už je uvnitř tak je černá obrazovka

zmáčknu vysunutí dvd romky a dash normálně naskočí

strčím dirt zpět a hraju normálně se to načte vše ok

ABGX jsem to projel pred vypalenim

nejsem moc nováček .)

Na jakém to máš mediu ? Máš to na Verbatim ? Jestli ne, tak to vypal na Verbatim.

Jo hoši všechno co tady píšete je hezké, ale on tu neřeší ani iphone, ani psp, ale xbox 360, takže layerbreak je tady na místě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
jailbreak ? omg ? cože ? máš na mysli zalomení vrstev layerbreak ???

jakubgaluszka: máš to originál, nebo vypáleno ? pokud je to vypáleno, tak udělej to co ti radily výše !!

a ty si pletes pojem layerbreak a jailbreak.... jailbreak je v podstate cfw na ipod touchi a iphonu tak tu na me prosimte nedelej omg...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
a ty si pletes pojem layerbreak a jailbreak.... jailbreak je v podstate cfw na ipod touchi a iphonu tak tu na me prosimte nedelej omg...

Ale já ti to neberu, jen se tě ptám... umíš číst ? přečti si název tématu a hlavně sekci v které jsme, možná ti to pak dojde !