werewolf22 Odesláno Prosinec 10, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 10, 2009 Prosím vás jakej je nejnovější flash.dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 ctefka Odesláno Prosinec 10, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 10, 2009 nejnovější flash je 1.61 ale ten se dělá na samsung a benq jinak hledej je toho tu plno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 werewolf22 Odesláno Prosinec 11, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 11, 2009 Mám flash 1.6 ale nové věci jako dragon age mi nejdou.Co stím poradte.Prosím detalněji jsem Laik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Electropunker Odesláno Prosinec 11, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 11, 2009 Staci hledat je toho tu miliony, nova ochrana her Wawe 4, proto ti to nejde.....vypal si active iso a pujde ti to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 trezzor Odesláno Prosinec 11, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 11, 2009 Neviem aky najnizsi flash podporuju nove mechaniky, ale idealne je si dat flash 1.4 a hry patchovat na wave2. Naco 1.6, ked aj tak na XLive hrozi BAN a este aj active disk sa pouziva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Electropunker Odesláno Prosinec 11, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 11, 2009 Neviem aky najnizsi flash podporuju nove mechaniky, ale idealne je si dat flash 1.4 a hry patchovat na wave2. Naco 1.6, ked aj tak na XLive hrozi BAN a este aj active disk sa pouziva. Ban dostanes vzdycky, kdyz mas flash a polezes na Live......takze to je jedno, a pokud on pise ze ma 1.6 tak asi na 1.4 nepoleze.....takze jedine active iso!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...