Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Shrnutí pro Amatéra - Před Koupí

jklok

Otázka

Chtěl bych se zeptat.

Rozhlížím se tady na fóru protože se chystám na koupi Wii

1. Chtěl bych se zeptat jestli je lepší chip do Wii nebo - externí HDD mám tak se ptám jestli by nebylo lepší mít to spouštění z HDD

2. Co je z toho ale lepší ? Když se zváží vše - Rychlost spouštění, Pohodlnost a tak. Nejlépe popsat všechny body jsem amatér

3. Spoustění z HDD co je tedy potřeba ? jen stáhnout iso někdy z netu a pak jen hodit na Hdd a toť vše ?

4. Co doporučujete před koupí zjistit ?

Děkuji moc za odpovědi :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Pokud máš peníze doporučuji investovat do chipu, pujdou ti všechny hry, u softwaroveho hacku jsou jen určité hry co fungují. Osobně doporučuji chip je to i pohodlnější. Na spouštění z HDD Je třeba udělat Softwarovy hack Wii a pak nainstalovat USBLoader (Jsou tu prispevky o tom). Pak jen nahraješ iso na externí hdd nebo flashku a načteš ve Wii. Jak jsem říkal né všechny hry mohou fungovat. Před koupí zjistit jestli je wii black nebo white (Vybavení) a případně jestli se součástí balení Wii motion Plus( Wii Black) Asi všechno co mě ted napadá

Odkaz ke komentáři

• 0
Pokud máš peníze doporučuji investovat do chipu, pujdou ti všechny hry,[...bla bla...] a případně jestli se součástí balení Wii motion Plus( Wii Black) Asi všechno co mě ted napadá

1) ani na chipu nejedou všechny hry... dejme tomu, že jich jede tak o 1-2% víc jak přes HDD

2) i Wii Shite bylo vydane v nove edici, ma stejne streva jako wii black a dokonce i stejné příslušenství v krabici....

osobne doporucuju softmod made by Hexer ;)

Odkaz ke komentáři

• 0
1) ani na chipu nejedou všechny hry... dejme tomu, že jich jede tak o 1-2% víc jak přes HDD

2) i Wii Shite bylo vydane v nove edici, ma stejne streva jako wii black a dokonce i stejné příslušenství v krabici....

osobne doporucuju softmod made by Hexer ;)