Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

RROD a Mass Effect


Xmatrix

Otázka

Zdravim mam dotaz. Mam uz trictvrte roku opraveny xbox od ms kdyz mi umrel na RROD. Dneska po trictvrte roku se mi to stalo zase ale pouze u hrani MASS EFFECTU. vcera jsem hral hodku a nic se nestalo . Dneska si to pustim znovu a behem hodky a pul se to stalo dvakrat ale vzdy pomuze vypnuti a muzu hrat hned dale. Proto mam dotaz setkali jste se stim nekdo primo u hrani MASS EFFECTU?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Takze jsem to rozebral vyndal mechaniku vycisti a nechal otevrene a jelo to dva krat dele a pak se to zase vyplo tak jsem na to musel otevrit okno:) jakmile zapnu mas effect tak behem minuty se mi ty pasivni chladice grafiky rozehrejou takovym stylem ze jsem si na tom normalne spalil palec... Spis mi pripada ze cim novejsi hra tim vic xbox straci dech to stejne problem s darksides ze to xko neutahlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Takze jsem to rozebral vyndal mechaniku vycisti a nechal otevrene a jelo to dva krat dele a pak se to zase vyplo tak jsem na to musel otevrit okno:) jakmile zapnu mas effect tak behem minuty se mi ty pasivni chladice grafiky rozehrejou takovym stylem ze jsem si na tom normalne spalil palec... Spis mi pripada ze cim novejsi hra tim vic xbox straci dech to stejne problem s darksides ze to xko neutahlo.

To me darksiders jde normalne, xko slape jako hodinky i po nekolika hodinach..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

ale moje rocni xko ne no jestli ti jde ta hra dobre bez updatu tak si jedinny :) no hry maji už hodně podobny engine většínou pokračování nevypadají o tolik lepe než prvni díly proto si myslim že se z toho už nedá víc vymáčknout...

http://www.eurogamer.cz/articles/patch-pro-x360-verzi-hry-darksiders

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0