strublik Odesláno Březen 4, 2010 Nahlásit Share Odesláno Březen 4, 2010 Ahoj , objednal jsem si tento Wi-Fi router : http://aukro.cz/item943461222_novy_wifi_router_ap_wds_wr340g_verze_2_3_zaruka.html Brzy mi ho přivezou a potřeboval bych pomoct kam do pc ho zapojit a jestly budu muset nějak porušit současné kabelové připojení internetu k mému pc abych mohl příjmat signál na PSP. Promiňte ale jsem začátečník :psp: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 emosss Odesláno Březen 4, 2010 Nahlásit Share Odesláno Březen 4, 2010 kabel od netu ktery mas v pc das do routeru do diry wlan, do nakeho portu ( 1-5) das dalsi prilozeny kabel ktery narves do pc, k routeru dostanes cd( pres to to jednoduse nastavis) a nebo tam bude ip adresa, tu po pripojeni napises do prohlizece a obevis se v nastaveni routeru, tam jen najedes na wireles, zadas si heslo a typ zabezpeceni a uz ti doma lita wifi signal... bb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 strublik Odesláno Březen 4, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 4, 2010 ano instalacni cd k tomu je takze nic sloziteho nastavovat nemusim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 emosss Odesláno Březen 4, 2010 Nahlásit Share Odesláno Březen 4, 2010 ano instalacni cd k tomu je takze nic sloziteho nastavovat nemusim? n, jen rozdelej balik, do pc narvi cd a kouken na obrazky:) jinak heslo si dej wpa 64 bit... edit: kvuli pripadnejm kecum od chytraku> tohle nastaveni podle cd je na prd ale zacatecnikum staci, jestli jen chces proste doma byt na psp, notasu, ps3 atd pres wifi tak ti tohle staci, jestli chces aby si mel statickej server, ip adresy kontrlovany atd tak to uz se dela rucne:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...