Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Odesláno

No, v prvních okamžicích se to zdá dost nemotorný atd. Ale když u toho chvílu strávíš a zvykneš si na ovládání tak tě to chytne. Dost se musí využívat ta serepetička pod tlačítkem defaultně A. No a řazení je tam úplně v pohodě, ikdyž se dá jezdit i s automatem. jinak, nevím jestli to byla chyba hry nebo něco, ale rozjel jsem si kariéru, odjel sem pár závodu, už měl nějaký sponzory, mechaniky apod. Pak jsem z kariéry vyjel do hlavního menu a pro kontrolu se vrátil zpět..můj profil tma zatím byl. Pak jsem od toho odešel tak na hodinku (přitom to nechal zaplí), a když jsem se vrátil a vlezl do kariéry tak profil byl pryč a musel jsem začít znova. No celkem to naštve..snad se to nebude opakovat, jinak to nemá smysl moc hrát.

Odesláno

No jako hra ujde, ale mám pár otázek :

1.... V kariéře jsem odjel 2 závody a s motorkou všechno v klidu, ale ve 3. závodě v Jerezu v 1. zatáčce motorka nešla ubrzdit a brzdění je takové slabé. No to je jedno, ale jak si ji mám vylepšit?? V menu tam je vylepšení mám i 1 mechanika a moc nechápu, co je k tomu vylepšení potřeba.

2....Je docela na nic, že když jedete třeba kvalifikaci a ta motorka se rozjíždí, že nemůžete přidat plyn, protože nějakej chlap vám do toho furt kecá a rozjet se dá až když dokecá...A když jedete kvalifikaci, kde má 1 kolo třeba 2:30 a na celkovou kvalifikaci máte třeba 4:30min tak zbytečně ztratíte čas a pak už vám vystačí jen na 1 kolo..To tam bude tak furt kecat

Jinak jako moc rozdílů s Moto GP 2, které vyšly na PC někdy v roce 2004 jsem moc rozdílů nenašel..

Dík za odpověďi.

Odesláno

Sada23, tak k tomu bodu 1 teda nevím, Rozhodně bych to ale u mě uvítal, protože pro mě je to brždění až moc prutký..no a k tomu vylepšení. Když si najmeš mechanika tak si to pak můžeš přiřadit k jedné určité činnosti (pneu, výfuk, tlumení, aerodynamika, převodovka, motor - a tam snad na každou součást) No a čistě sám si motorku můžes upravit např. během tréninku (practice), kde dáš pauzu, pak nějaký configure bike atd. a můžeš dát i test a zkoušet to nekonečně dlouho (žádnej časovej limit). Totím způsobem jdou upravit převody, pneumatiky a ještě nějaká sranda. Jenže když si dáš na převody a na tu druhou srandu mechanika, tak to pak budeš mít v tom menu zašedlý, protože o to se ti bude starat právě ten mechanik.....toť z mojí praxe na 125ccm:)

Odesláno

V kariere uz jsem presedlal na 250ccm, je pravda, ze nektere lidi to muze odradit, protoze na zacatku kariery je motorka slabá jak čaj, být s ní poslední není ostuda :-) Protoze behem sezony si v sekci "research" vylepsujete motorku a jeji dily. V tom pomuze mechanik(ci), ktery najimas behem sezony.Ti se dělí podle levelu, treba u vylepseni u brzd je +4 tzn. ze je na tuto opravu mechanik min. s levelem 4. Pokud by byla oprava dlouha treba 2 tydny, da se najmout na tu samou praci i mechaniky dva. Moje sezona vypadala tak, ze jsem byval nejdriv do 10 mista, ale v pulce sezony a skoro ke konci uz jsem jezdil kvalifikace se znacnym naskokem. Nakonec jsem vyhral sezonu s naskokem 35b. Jedu dal a celkem me to bavi, zatim...:-)

Odesláno
Jo chtěl jsem si vylepšit brzdy nebo něco a bylo tam +2 a mechanika jsem měl 3 lvl. a u toho vylepšení byl takovej buď červenej nebo zelenej obdélníček..tzn co?

Zelený znamená, že ten dotyčný mechanik na tom zrovna pracuje a cerveny, ze uz dela na nejakem jinem vylepseni nez zrovna chces. Kazdy mechanik ma nejake sve vlastnosti, jeden je dobry na brzdy/pneu nektery na motor, nektery na vylepseni prevodovky.....

Odesláno

tak ja jsem to nasosal...a spustil...a jelikoz na motorce jezdim...tak se mi to ve srovnani s jinyma motohrama zdalo jako blbost.... ale podarilo se mi vcera zlomit palec na noze...tak jsem mel dneska pracovni volno a odpo si k tomu sednul...zafaral jsem si jen championchips...odejl jsem sezonu 125 na prvnim miste a ikdyz to ma do reality hoodne daleko...tam me osobne to chytlo....takze zajtra asi skocim na karieru :)....

Odesláno

Tohle že je pořádní simulace?:D No to rozhodně není. Vyjíždět nebo dokonce projíždět zatáčku s plným plynem je hodně velký sci-fi. To stejný s bržděním. V plným náklonu brzdit oběma brzdama naráz a motorka pořád drží...to je taky jak nějaká vesmírná záležitost.. Už jen ty časy na kolo jsou položený o 10sec níž než v reálu. Ale jinak dobrá hra, jak říkám, strašně chytlavá:)

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu