Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Lupa.cz - Nestle, Greenpeace a krizové PR na Facebooku


CFbot

Recommended Posts

Dojemné fotografie opic, které drží transparenty žádající, aby jim Nestle dalo oddychový čas. Čokoládová tyčinka, z níž vytéká krev. Král nátlakových akcí Greenpeace vytáhl do boji proti nadnárodnímu koncernu Nestle a boj se rozhořel především na Facebooku. Krizové PR, manipulace s veřejným míněním, fakta i demagogie, to všechno bylo v internetové hře o budoucnost pralesů, zeleného hnutí nebo čokoládového impéria.

Víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu