Horvy Odesláno Červenec 18, 2008 Nahlásit Odesláno Červenec 18, 2008 peknej navod chvalim :-D Citovat
kgsws Odesláno Srpen 6, 2008 Nahlásit Odesláno Srpen 6, 2008 Tak mě napadlo, jak se píše na začátku u exit callbacku "Je to povinna jazda a musi ho obsahovat kazdy program aby sa vedel korektne ukoncit" Tak to neni pravda, exit callback se spustí když někdo zmáčkne home a pak YES, to je pravda. Ale co se stane když tam nebude? Jednoduše po zmáčknutí HOME se nestane nic. Jak ukončit program? Pomocí sceKernelExitGame(); kdekoliv v programu. Ale musí se dávat pozor na záseky, například neni možný použít sceKernelSleepThread(); protože pak se ten program nikdy nedostane na konec. Například hra Quake nepoužívá exit callback. Citovat
Sir Jarousek Odesláno Srpen 6, 2008 Nahlásit Odesláno Srpen 6, 2008 Tak mě napadlo, jak se píše na začátku u exit callbacku"Je to povinna jazda a musi ho obsahovat kazdy program aby sa vedel korektne ukoncit" Tak to neni pravda, exit callback se spustí když někdo zmáčkne home a pak YES, to je pravda. Ale co se stane když tam nebude? Jednoduše po zmáčknutí HOME se nestane nic. Jak ukončit program? Pomocí sceKernelExitGame(); kdekoliv v programu. Ale musí se dávat pozor na záseky, například neni možný použít sceKernelSleepThread(); protože pak se ten program nikdy nedostane na konec. Například hra Quake nepoužívá exit callback. Tohle mi připadá trochu zbytečný, většina uživatelů PSP je na to menu po stisknutí HOME zvyklá, já bych se třeba lehce zděsil homebrew bez funkčního tlačítka HOME. Ale asi by mělo smysl si udělat na HOME svoje vlastní menu, kde by bylo třeba i vypnutí. Citovat
hellrider Odesláno Říjen 12, 2008 Nahlásit Odesláno Říjen 12, 2008 zdar, mam taky problem. Nainstaloval som cygwin, postpoval som presne podla navodu ale ked som dal svn update tak napisalo skipped. tak som si povedal ze to snad az tak nevadi a spustil som toolchain.sh lenze to robi uz 8 hodin a nic sa nedeje. co s tym? dik Edit: Vyriesene pouzivam PSPDevWin32 od xorlosa (netreba ziadny toolchain ani cygwin) ale mam taku otazku neexistuje niaky instalator kniznic pre windows, cez ten cygwin to bez toolchainu ani za boha nende. Citovat
Nile Odesláno Leden 25, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 25, 2009 mam takovy problem, udělal jsem vše podle druhe lekce a když napíšu "make" tak mi to akorat napiše toto "make: psp-config: Command not found /lib/build.mak:15: *** $(PSPSDK) is undefined. Use "PSPSDK := $(shell psp-config --pspsdk-path)" in your makefile. Stop. a to je vsechno :( nevi nekdo co stim ?...kontroloval jsem to a furt nic...dokonce jsem to pak zkousel kopirovat tak jak to napsal mootoo a stejne nic :( Citovat
kweensey Odesláno Leden 25, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 25, 2009 Ja mam Cygwin uz delsi dobu a zkousel jsem veci hlavne podle navodu z PSP Programming a super. Kolem C se motam uz delsi dobu (Pawno, GML, apod.), chvili jsem se ho ucil podle knizky, ale vsechno nakonec preslo. Napred jsem do toho sel s silenym nadsenim, ale pak jsem toho nejak nechal a zase se k tomu vratim. Programovani me vzdycky bavilo, ikdyz jsem nikdy "doopravdy" neprogramoval.. ;) Citovat
Leny Odesláno Leden 26, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 26, 2009 ano normalne jsem udelal vse podle navodu.... Citovat
kweensey Odesláno Leden 26, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 26, 2009 Ja jsem s tim mel kdysi taky problemy a pomohlo mi to, ze jsem musel zvolit nainstalovat jeste par komponent - jak prijdu domu, tak ti je tady napisu, ok? Citovat
Cruel97 Odesláno Leden 26, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 26, 2009 ja bych spise chtel umet udelat vlastni themata do psp mam na to program PSP creator ale obrázky vložit a jiné nějak neumim muže někdo pomoct? 8)( :sorry: nevím jestli toto je :offtopic: jestli ano tak fakt :sorry: ):bash: Citovat
kweensey Odesláno Leden 26, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 26, 2009 4 Leny: Ty soubory jsou LIBMPRF-DEVEL a LIBGMP-DEVEL v Math.. ;) Klikni na ne a nech tam nejvetsi cisla, co budou v nabidce (moznost Install tam neni, vypisou se tam verze) - jak jsem toto udelal, tak uz vse bylo bez problemu (samozrejme vsechno ostatni jsem delal podle navodu).. Citovat
Leny Odesláno Leden 27, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 27, 2009 tak sem to podle tebe udělal, ale porad jedno a to samy Citovat
kweensey Odesláno Leden 27, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 27, 2009 http://www.psp-programming.com/forums/index.php/topic,62.html Toto je tutorial, podle ktereho to jde (vlastni zkusenost). Je to v anglictine, ale to si myslim, ze dneska neni az takovy problem, presto mi napis, kdybys tomu nerozumel a ja ti to tady napisu cesky. Citovat
Leny Odesláno Leden 27, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 27, 2009 skvele hned vyzkousim a napisu jestli funguje :) Citovat
kweensey Odesláno Leden 27, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 27, 2009 To pochybuju.. :) Ta samotna instalace Cygwinu trva minimalne par hodin.. :D Citovat
Leny Odesláno Leden 30, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 30, 2009 hele jak mam udelat, aby mi to vytvorilo urcitej soubor v urcitym miste ? :)...nejak nato nemuzu prijit EDIT:// nebo aby ho to vlozilo :) Citovat
Leny Odesláno Leden 30, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 30, 2009 no treba :) a jeste hlavne vybrat k tomu lokaci kam se to vytvori Citovat
kweensey Odesláno Leden 30, 2009 Nahlásit Odesláno Leden 30, 2009 int plugin_dump_file () { SceUID fd = sceIoOpen ("ms0:/soubor.txt", PSP_O_WRONLY | SP_O_CREAT | PSP_O_TRUNC, 0777); if (fd < 0) return -1; int a = 1; int rc; rc = sceIoWrite (fd, &a, sizeof(int)); if (rc < sizeof(int)) rc = -1; else rc = 0, sceIoClose (fd); return rc; } a pak to vyvolej plugin_dump_file (); Citovat
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.