Mr Crazy Odesláno Červenec 5, 2007 Nahlásit Share Odesláno Červenec 5, 2007 Láká mě XBOX 360, ale potřebuju vaší radu - vyplatí se vůbec kupovat? Četl jsem o jeho poruchovosti atd. a docela mě to odradilo. A co flash mechaniky? Je těžký? V poli X360 jsem začátečník, ale láká mě na něm ta grafika atd. Prosím o rady. Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 wiver Odesláno Červenec 5, 2007 Nahlásit Share Odesláno Červenec 5, 2007 Xko mam uz pres pul roku a mam asi nejakou divnou verzi(jeste se nepos*alo:)) Jinak u xka je lepsi byt legal, pac kdyz se ti podela po flashi, tak jsi v haji......... Ztratils zaruku a uz ti ho nevezmou.......:( Jinak vrele doporucuju....:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Mr Crazy Odesláno Červenec 5, 2007 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 5, 2007 To je taky pravda. No tak jak to tak vypadá, žádná next-gen konzole nepřeje pirátům co? PS3 nejde hacknout, X360 jde, ale s velkým rizikem a Wii jen s čipem, kterej se blbě shání. A u X360 je právě blbý, že ta poruchovost se týká i legál uživatelů... Ach jo, chtěl bych nějakou good next-genovku, ale platit nehorázný prachy za hru, která tě buď omrzí nebo jí dohraješ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...