Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Vyplatí se XBOX 360?


Mr Crazy

Otázka

  • Odpovědi 68
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Top Posters For This Question

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

To je taky pravda. No tak jak to tak vypadá, žádná next-gen konzole nepřeje pirátům co? PS3 nejde hacknout, X360 jde, ale s velkým rizikem a Wii jen s čipem, kterej se blbě shání.

A u X360 je právě blbý, že ta poruchovost se týká i legál uživatelů...

Ach jo, chtěl bych nějakou good next-genovku, ale platit nehorázný prachy za hru, která tě buď omrzí nebo jí dohraješ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Láká mě XBOX 360, ale potřebuju vaší radu - vyplatí se vůbec kupovat? Četl jsem o jeho poruchovosti atd. a docela mě to odradilo. A co flash mechaniky? Je těžký? V poli X360 jsem začátečník, ale láká mě na něm ta grafika atd. Prosím o rady. Díky

Co se týká herní stránky, je to skvělé.

Pokud uvažuješ o next gen konzoli srovnatelné s PS3 a několika exkluzivnimy tituly jako Gears of War, Forza 2, tak se Xbox vyplatí. Zkus se podívat po inzerátech, třeba narazíš na něco slušného, nechceš-li kupovat nový.

Flash mechaniky se udělat dá, ale počítej s tím, že jakmile se pálenou hrou připojíš na Xlive, dají ti ban, takže už se tam s tou konkrétní konzolí nepřipojíš ani s originální hrou. Jak je to s flashnutou mechanikou a originální hrou, to nevím. Víte někdo ?

O poruchovosti tady najdeš dost témat, zkoukni to a uvidíš. Nevim, taky mám xbox sotva týden, takže nejsem žádný odborník. Ale každopádně když máš zaručák, tak ti vždy v případě poruchy opraví nebo dostaneš nový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Co se týká herní stránky, je to skvělé.

Pokud uvažuješ o next gen konzoli srovnatelné s PS3 a několika exkluzivnimy tituly jako Gears of War, Forza 2, tak se Xbox vyplatí. Zkus se podívat po inzerátech, třeba narazíš na něco slušného, nechceš-li kupovat nový.