Guest jURis_ Odesláno Květen 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 9, 2010 Hoj, jsem tu nováček a mám jeden problém. Včera jsem provedl na psp update podle tohoto návodu http://psp.novinky.org/pspnews/phprs/view.php?cisloclanku=2009110002 Ovšem dnes jsem psp zapnul a rozsvítí se jen dioda a displej nic. Zkoušel jsem 5sec držet R a zapnout ale do recovery menu se nedostanu, zkoušel jsem bez baterie , ale taky nic. Je to PSP 1004. Poradíte, spěchá to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Sreepeo Odesláno Květen 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 9, 2010 Tak to máš s nějvetší pravděpodobností brick:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Guest jURis_ Odesláno Květen 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 9, 2010 jak vidím si z Ostravy, já z Havířova..:) Poradíš mi jak bych to mohl opravit teď doma..? návod..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Sreepeo Odesláno Květen 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 9, 2010 Odpoledne budu na icq, tak kolem páté hodiny, takže se domluvíme tam, pokud nemáš doma pandoru tak toho moc nezmůžeš:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Guest jURis_ Odesláno Květen 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 9, 2010 OK.. Tak odpoledne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
Guest jURis_
Hoj, jsem tu nováček a mám jeden problém.
Včera jsem provedl na psp update podle tohoto návodu
http://psp.novinky.org/pspnews/phprs/view.php?cisloclanku=2009110002
Ovšem dnes jsem psp zapnul a rozsvítí se jen dioda a displej nic.
Zkoušel jsem 5sec držet R a zapnout ale do recovery menu se nedostanu, zkoušel jsem bez baterie , ale taky nic.
Je to PSP 1004.
Poradíte, spěchá to..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
4 odpovědi na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze