Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Kalibrace mechaniky Xbox360


Quicksilver

Otázka

Ma otazka smeruje pro profiky.Zacina me zlobit mechanika.Nevim jestli je to hrou,nebo vypalenim.Predtim me to nedelalo.

Jedna se o disky Emtec : Mam na tom Lost Planet 2 ,problem s nactenim + nejak se to nechce ulozit na HDD.Stale se nepohybuje %.

Kdyz tam dam jinou hru na stejnem mediu / Aliens vs Predator tak se to nacte i nainstaluje.

Zaclo to tim,ze jsem do mechaniky dal DVD Philips s nejakou hrou,ktera se ani nenacetla a pak v tom hrablo ,jako kdyz se pri pohybu laseru to v tom trhlo.Fakt hnusnej zvuk.Jinak po spusteni me Lost planet 2 jde.A mechanika se normal toci a nedela to zadnej povik.

I pri hrani v prubehu hry.Uz jsem stou hrou mel problem ji vypalit 2x poskozeny disk.Az jsem stahnul jinou verzi,ktera se chytila.Pripada me ,jako kdyz takhle hra vysla na rychlo a je v ni bug.Jak jde hra vam ?

Kdyz se ma DVD zastavit tak to v tom skubne.Po asi 2 minutach se zacne lost planet 2 instalovat.Predtim to tam jemne obcastne praskalo ... zkratka jako,kdyz to neumelo precist.Mozna je to fakt spatna varka DVD :_(

Hlavne,at se hra nacte na HDD.To uz pak me bude jedno jak bude hra chodit.Jak jsem napsal ... stejne medium akorat jina hra a starsi serie DVD a slo to v pohode.

Jinak jak uz nekdo napsal,ze by mohlo pomoci cistici CD,nebo kalibrace.Jak se tedy kalibrace na Xbox360 dela ? Da se problem s mechanikou da vyresit i jinak ?

Podle jednoho uzivatele je to hodne jednoduchy.( Napsal to uz Izmail360 ) Kdo uz neco podobneho delal ... napsal by sem sve poznatky ? Dekuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Je to hodne zvlastni nainstalovana hra se nespusti .... cerna obrazovka.Prave jsem vycistil laser a mista od prachu.Uz se to zrejme neskube.Nedela ty blbe vrzani.Zkusit jeste jednou po 4ty udelat to jeste jednou na nove DVD mechanice na tatkovem pc a uvidim cim to je.To me stve.