danielzdj Odesláno Květen 31, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 31, 2010 Ahoj všichni. Jsem tu nováček a rád bych si pořídil PSP. Mám teď možnost pořídit si PSP 1004 s FW 6.00. Půjde to flashnout? Moc díky za rychlou odpověď (zítra si pro něj chci jet). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Dark_user Odesláno Květen 31, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 31, 2010 Ano, všechny PSP Fat (1004) jdou flashnout. Stačí kontaktovat nějakého flashera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 VOndy1468624023 Odesláno Květen 31, 2010 Nahlásit Share Odesláno Květen 31, 2010 Odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 danielzdj Odesláno Červen 1, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Červen 1, 2010 jsem z Chomutova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 premek Odesláno Červen 1, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červen 1, 2010 Čauec, potřeboval bych zjistit jak udělat,aby mi šly spustit hry z PS2 slim na PS2? Děkuji za radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 zozy Odesláno Červen 1, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červen 1, 2010 Čauec, potřeboval bych zjistit jak udělat,aby mi šly spustit hry z PS2 slim na PS2? Děkuji za radu! proč si založil těma a ještě tady spamuješ ? Asi si nečetl pravidla...Bacha na to jsou tady moderátoři a můžeš dostat i ban:!: Ted k topicu,v topicu pro začátečníky to vše najdeš..co a jak... SEKCE TUTORIALY PS kdyby si hledal mapu flasheru tak ji nenajdeš:roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
danielzdj
Ahoj všichni. Jsem tu nováček a rád bych si pořídil PSP. Mám teď možnost pořídit si PSP 1004 s FW 6.00. Půjde to flashnout? Moc díky za rychlou odpověď (zítra si pro něj chci jet).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze