Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Icq, Bookr, atp...

Mourek1468625049

Otázka

Zdravíčko, omlouvám se, že zase otravuji, ale nevím si rady, jako většina lidí co píše na toto bezvadné forum. Ale k věci.

Mám PSP 3000 -> Ať tam nahraji cokoliv, vypíše se mi hláška: "This game cannot be started. The data is corrupted."

Můžete mi poraďit, jak udělat, aby mi to vše jelo. Hlavně icq a bookr?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

A to se udělá jak, ja jsem programátor. A pracuji furt na nějakém projektu. Na noťas si musím vydělat a proto jsem chtěl makat v TXT a pak hodit do prográmku a zkompilovat..

(Kdyby se našel někdo kdo umí hodně grafiku, kodovat a dělat moviečka z CS/CSS, prosím icq: 554-489-302, děkuji)

Odkaz ke komentáři

• 0

Nešlo, opravdu ne ... všechny tyhle aplikace jsou homebrew, aplikace třetí strany, programátorů, kteří nejsou nijak dohodnuti se SONY, takže je spustíš jen na custom firmweru a ten na tvoje PSP nejde. Každá oficiální aplikace pro PSP má elektronický podpis, který do homebrew aplikace vložit nejde, respektive nikdo to neumí.

Odkaz ke komentáři

• 0
A to se udělá jak, ja jsem programátor. A pracuji furt na nějakém projektu. Na noťas si musím vydělat a proto jsem chtěl makat v TXT a pak hodit do prográmku a zkompilovat..

(Kdyby se našel někdo kdo umí hodně grafiku, kodovat a dělat moviečka z CS/CSS, prosím icq: 554-489-302, děkuji)

To je vtip?

Odkaz ke komentáři

• 0

Mně jen vrtá hlavou politika sony. Proč nevydali svoji vlastní aplikaci (samozřejmě nějak zpoplatněnou) pro čtení txt, pdf atd? Jen by na tom vydělali. Jestliže to teď díky exploitu jde, tak už je to fuk, ale spoustu lidí s neflashnutelnejma psp tím podle mě naštvali.

Odkaz ke komentáři

• 0