Zdravim, mam takovej problém. Rozbilo se mi PS3 ( YOLD ) a teď to chci jako nějak řešit reklamovat, měl bych ho mít ještě pár posledních měsíců v záruce, ale nemam záručák, a ani nevim kde peřsně bylo ps3 zakoupený :cry: ... Ikdyž to vypadá za takovýhlech okolností uplně ztracený, já si třeba myslim, že to vubec nevadí. Když jsem reklamoval xbox tak jsem jenom zavolal na infolinku, nahlásil jim tam seriový číslo co je v zadu na xboxu ( na PS3 je samozřejmě taky ) oni si to ověřili a žádnej záruční list nepotřebovali. Obdobně jsem reklamoval i monitor Asus, kde jsem to seriový číslo vypsal do nějákýho online formuláře a taky to šlo. Nenapadá vás prosím někoho, jak bych mohl řešit takovouhle situaci u sony? Předem díky za rady.
Otázka
Mpik
Zdravim, mam takovej problém. Rozbilo se mi PS3 ( YOLD ) a teď to chci jako nějak řešit reklamovat, měl bych ho mít ještě pár posledních měsíců v záruce, ale nemam záručák, a ani nevim kde peřsně bylo ps3 zakoupený :cry: ... Ikdyž to vypadá za takovýhlech okolností uplně ztracený, já si třeba myslim, že to vubec nevadí. Když jsem reklamoval xbox tak jsem jenom zavolal na infolinku, nahlásil jim tam seriový číslo co je v zadu na xboxu ( na PS3 je samozřejmě taky ) oni si to ověřili a žádnej záruční list nepotřebovali. Obdobně jsem reklamoval i monitor Asus, kde jsem to seriový číslo vypsal do nějákýho online formuláře a taky to šlo. Nenapadá vás prosím někoho, jak bych mohl řešit takovouhle situaci u sony? Předem díky za rady.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
1 odpověď na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.