bart23 Odesláno Červenec 19, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 19, 2010 Ahoj mam spoustu otazek ohledně xbox 1.Naco je karta xbox live 2.Mužu prohlýžet internetové stránky bez karty xbox live. 3.Naco jsou takové ty body G A postupně se jestě budu ptát, omlouvám se ale jsem začátečník. :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Červenec 19, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 19, 2010 1.) Myslíš points? Na nakupování na Marketplace ... oblečení pro avatar, Aracade hry, DLC ... 2.) Nemůžeš ani s live ... je nějaká utilitka, která to umožnuje ve spolupráci s Windows Media Center, ale je to zbytečný ... uvědom si, že je to prioritně herní konzole, na internet máš PC. 3.) Jenom na machrování, nic z toho nemáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 bart23 Odesláno Červenec 19, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 19, 2010 diky docela jsi my pomohl a jeste to nakupovani co vsechno muzu jeste stahovat ?? :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Dunky Odesláno Červenec 19, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 19, 2010 Hudbu,filmy,témata možná jsem na něco zapomněl :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 bart23 Odesláno Červenec 19, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 19, 2010 Tak to zato stoji si koupit tu kartu, a když si koupim tu kartu co nani je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Dunky Odesláno Červenec 19, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 19, 2010 Body za,které si to potom kupuješ,ale ty filmy nevím nevím jestli by si měl kupovat :D . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...