Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Pomoc s Itunes

Ďáblův Žoldák 666

Otázka

Mám ted novej Ipod Classic 160Gb,jelikož jsem uplnej začátečník potřeboval bych poradit s Itunes, je k němu čeština?Samosebou Free,nebo jestli bys te mi doporučily jinej porgram na přenos mp3 a taky videí do Ipodu,pokud možno česky a přehledný.Thx,a jestli už tu něco takovýho je,tak sorry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Ne Itunes je jen eng.Ale iTunes je na to nejlepsi a kdyz to budes tam nahravat pres jine programy tak potom pres Itunestak v tom budes mit zmatek.Itunes neni slozitej program,jen se chce o tom neco precist ;) Jinak tady mas dobrej a hodne prehlednej program http://www.xilisoft.com/ipod-rip.html

Odkaz ke komentáři

• 0

Já jsem na to češtinu viděl ale to chtěly zaslat něco přes sms.Tomuhle ale nedůvěřuju.A k čemu je tenhle program dobrý?A co jsem se dočet tak je k ipodu mnoho jinejch programů které Itunes vylepšují,jako například nějakej kterej ke každýmu albu sežene obal,udělá větší přehlednost apod.Tak jestli by sem někdo hodil svý typy těhle programů

Odkaz ke komentáři

• 0

Moc dík za 4 body :D Jinak jsem včera již náhrál všechny mp3,je to trochu nepřehledný ale to už si časem upravím:D ,nevíš jak se jmenuje ten program na ty obrázky?A jinak jak je to s videama?stačí mít ve formátu mp4 a nahrát do ipodu?

Odkaz ke komentáři

• 0

Itunes je nepřehledný jen když nemáš natagovaný mp3 - pak je v tom bordel, ale to není rozhodně chyba programu ale tvoje... Jinak covery alb se dají dávat přes itunes a není na to potřeba žádný další program. Mp4 videa se dávají do ipodu stejně jako písničky, jen jsou pod jinou záložkou - při Sync Ipodu si vyber, co všechno chceš nakopírovat a je to... Jednodušší už to snad ani být nemůže

Odkaz ke komentáři

• 0