Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Přehrání FW

DISTRICT9

Otázka

Zdravim,nevite nekdo jak prehrat FW u Sony Ericssonu D750i? Telefon je uz bez zaruky,takze mi nevadi zadne nelegalni kroky. Vzdycky kdyz telefon zapnu,tk se mi zapne ale nechce po mne heslo,proste nic a hned se presmeroval na plochu a zustal tak dokud jsem nevyndal baterku. Byl jsem v Mobil Pohotovosti a tam mi rekli ze to bude stat 500kc tak se obracim sem,jelikooz jsem student a nemam aktuelne cash. Diky vsem kdo mi sem napise nejaky navod,nebo alespon poradi. Vsem predem dekuji.:!::!::!:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Kousaliku,tak jsem udelal vsechno co to po me chtelo a pak mi to napsalo ze pro muj telefon neni novy software a je v mem telefonu nainstalovany nejnovejsi. Jak ale tam muze byt nejnovejsi kdyz jsem ho kupoval pred dvema lety. Nanapada te jak bych proste cely telefon resetoval do tovarniho stavu? Diky moc

Odkaz ke komentáři

• 0

1) https://encrypted.google.com/search?hl=cs&safe=off&q=D750i+site%3Ase-tuning.cz&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= .. je tam toho spoustu na K750i, ktera ma totozne postupy, jako D750i, ale dost se tam pise i primo i D750i.. Hlavne je to vse docela obecne, jen je treba si najit main a FS atd. pro tvuj telefon, jinak XS++ a SEUS atd. se pouziva pro vsechny typy.. ale podrobnosti se tam doctes

2) Do mobil pohotovosti bych nikdy nic nedal, ty hovada mi posraly muj milovanej N-Gage a jeste po mne chteli penize - takze nikdy! Je to banda amateru a podvodniku.

Odkaz ke komentáři

• 0

Jo presne. Taky po mne chtelo 200 Kc. A to jsem jim tam dal N-Gage, ktery normalne fungoval, akorat nechytal signal - jinak normalne jel. Gamesy na nem jely atd. Vratili mi ho tak, ze nesel zapnout (takze uz ani gamesy, hudba, poznamky nic..), nezalohovali mi ani data - primo jsem to po nich chtel i za cenu, ze bych platil navic - a jeste po mne chtelo 2 kila. Opravdu neseriozni, neschopna a amaterska firma.