Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Koupě nového xboxu


TeronCZ

Otázka

Ahoj pařmeni, předem se omlouvám že tu zakládám nové téma, kterých je tu dost. Chtěl bych se zeptat pár otázek okolo xka protože jsem úplný začátečník doufám že mé otázky pochopíte.

1) Vybírám mezi těmito dvěma http://hrejte.cz/index.php?akc=det&id=663 nebo http://hrejte.cz/index.php?akc=det&id=666

2) Když si chci koupit jeden z těch dvou osobně v obchodě hrejte v Ostravě dostanu ho flashlé???

3) Na fóru jsem četl že na flashlé xboxy nejdou hry instalovat na hdd tak ať si zbytečně nekupuju elite. A jestli jdou istalovat hry na HDD jak tam můžu kopírovat věci?

4) Když si koupím arcade +20GB HDD nemusím se bát že bych měl nedostatek místa na savy apod.?

Předem děkuji za rady a odpovědi, a ohledně připojení xboxu k pc monitoru se obrátím na určené téma později.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

1) A jaký je problém?

2) Nemám zkušenost

3) Ne, to není pravda. S flashem šlo instalovat vždy, nešlo instalovat s banem (který jsi dostal za ten flash). Ale v posledním updatu byla obnovena funkce instalace i pro zabanované. Kopírovat věci kam? Třeba na paměťovku? V hlavním menu je tato možnost, ale pokud ještě nemáš Xbox, nemá smysl to psát, beztak na to přijdeš a nejspíš to bude i v manuálu.

4) Na savy bude místa dost, na instalace her ale ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
není lepší... maximálně v kapacitě pevného disku a vzhledu jinak není ba naopak je hroší.... protože u arcade mas 512mb zabudovanou memory pamět kdežto u elitka mas je 256mb

To je snad jedno ne? Stejně tam má HDD. Ta zabudovaná pamět je tam jen kdyby jsi neměl HDD a aby jsi mohl ukládat savy, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0