SethLBC Odesláno Srpen 1, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 1, 2010 Má někdo zkušenosti s rušením "auto-renewal" u Gold accountu? byl jsem línej si kupovat kupóny tak jsem si zaplatil kartou, a teď to nejde vypnout a samo se to prodlužuje. Jako mě to je vlastně úplně jedno protože karta mi dneska expirovala. Ale přecijen bych to nějak chtěl urovnat. Už jsem to googlil a jinde můžou tohle vypínat a zapínat jak se jim zlíbí přímo v marketplace na xbox.com, ale v UK regionu to prostě nejde a musíte jak tataři volat na jejich linku(který je z UK grátis), podle toho co jsem tak četl to není na 2 minuty, ale počkáte si než se někdo ozve(klidně 10 min) a pak vás ještě přesvědčuje a vyptává se proč to chcete zrušit a podobný. To je to poslední co chci dělat. Napsal jsem jim teda mail, že jsem jim dal to číslo online a že to chci online zrušit a že nehodlám nikam telefonovat. Odpověď přišla jak od debila. Slečna mi vysvětlila, že jestli nechci aby mi zůčtovali kartu tak si mám koupit předplacenej kupón v obchodě na hotový(wtf?!) a nebo že můžu zavolat na jejich linku a tam že to se mnou vyřídí. Popravdě tohle mě docela naštvalo tak sem odpověděl docela ofenzivně, ve smyslu jestli to vůbec četla a že nehodlám podstupovat martyrium s telefonem, prostě ať to zruší, budeme mít oba klid. Jestli to není schopná zařídit tak ať ten mail přepošle nadřízenýmu a že si to vyřídim s ním. Dneska tedy přišla odpověď. Odepsala zase slečna, ale jiný jméno. Buď nečetla co jsem psal prvně a co na to odpověděla kolegyně, nebo to prostě byla Polka co neumí pořádně anglicky. Napsala, že pochopila že chci vlastně zrušit celej Account a to že tedy není možný pořešit přes email, kvůli bezpečnosti a soukromí. ALE pokud budu chtít, tak jim můžu poslat moje kontaktní údaje a čas kdy mají zavolat a ozvou se mi oni. Je to pokrok, ale i tak bych viděl tlachání s britkou po telefonu jako krajní variantu. Tak jsem jí odepsal, že to pochopila blbě a že chci jen vypnout auto-renewal, že to nepovažuju za ohrožení bezpečnosti nebo soukromí a jestli k potřebuje ověřit že účet je můj tak ať se zeptá na co chce. Jsem v zahraničí nechci aby mi volali. Pak jsem doplnil něco ve smyslu, že jinde to je záležitost jednoho kliku a jen v UK to je takhle na hlavu postavený. Nakonec jsem připsal, že mi to je vlastně jedno protože od 19.7 nebyli schopný tu kartu zkasírovat a dneska expirovala, takže maj smůlu. Nehodlám jim dát číslo mojí nový karty dokud mi někdo kompetentní neřekne že si můžu zapínat a vypínat obnovování aniž bych musel někam volat. Splnil jsem si svojí povinnost a řekl jim o tom, požádal je relativně zavčasu tak ať si teď trhnou kopytem. Jestli mi příjde ještě jeden asertivně vtíravej mail, že mi zavolaj tak jim asi naférovku napíšu ať mi vylížou prdel, že sem u nich skončil. Pokud má někdo podobnou zkušenost, nebo radu jak to třeba už řešil tak sem s tím prosím. Já bych to teoreticky po telefonu mohl vyřešit, anglicky umím docela fajnově(možná by mi trochu zatopil nějakej akcent, ale řekl bych ať mluví pomalu a jasně), ale tady prostě MS chce komplikovat lidem života srát je, spoléhá totiž, že v Británii je 5liber naprostej pakatel a jestli někdo pojede na měsíc pryč tak než aby podstupoval tahanice, vysvětlování atd. tak to prostě bude ignorovat s tim že to je jedno pivko a že ho to nezabije. jsem docela zvědavej jak odpoví a jak to celý dopadne. Asi jsem ještě budu postovat postup a další věci. Když tak na to koukám tak je to docela slovní průjem, takže si to moc lidí nepřečte :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.