chribiz Odesláno Srpen 16, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 16, 2010 Ahoj lidi , chtěl bych se zeptat , když si stahnu hru - např. z - www.thepiratebay.org a dam si ji na Flashku a přenesu do xboxu jestli mi půjde (hrát) .. Byl bych moc vděčný za rady ..děkuju za odpovědi :)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Fenix1468622475 Odesláno Srpen 16, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 16, 2010 NE , přešti si topic pro začátečníky ta to všechno máš , pokud tedy nemáš v xku naistalováno xboxroot freeboot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 chribiz Odesláno Srpen 16, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 16, 2010 s xboxem jsem začátečník , takže ještě nevim co a jak dělat.. :(.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Srpen 16, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 16, 2010 http://console-forum.net/showthread.php?t=79973 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Fenix1468622475 Odesláno Srpen 16, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 16, 2010 s xboxem jsem začátečník , takže ještě nevim co a jak dělat.. :(.. Tímhle si musel projít každý a od toho tu taky to tema je , tak si to pročti zodpoví ti to mnoho otázek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 chribiz Odesláno Srpen 16, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 16, 2010 Keny kontakt na tebe pls ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Srpen 16, 2010 Nahlásit Share Odesláno Srpen 16, 2010 Raději bych to řešil přes forum, ale pokusim se ti vyhovět. Na ICQ (428392752 - mam ho i v profilu) chodim jen když musim, takže mi napiš tady PM až tam budeš online a já se tam objevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
chribiz